Toyota планира нова офанзива с лекотоварни автомобили, включително и електрифицирани


8
юли
2019

Днес Toyota обяви амбициозен план за постигане на ръст в бизнеса
с лекотоварни автомобили LCV (Light Commercial Vehicle). Изпълнението на тази цел ще бъде подкрепено от разширената гама лекотоварни модели и представянето на новата марка Toyota
Professional.

Продажбите на Toyota PROACE CITY ще стартират в началото на 2020 г., като моделът ще се присъедини към вана от среден клас PROACE и към „непобедимия” пикап Hilux в лекотоварната моделна гама на Toyota. PROACE CITY ще бъде конкурентно и привлекателно за потребителите допълнение към пазара на компактни товарни ванове CDV (Сompact Delivery Van), разширявайки покритието на продуктовата гама на Toyota до над две трети от пазара на
лекотоварни превозни средства. Моделът предлага конструктивно заложена практичност с отличен товарен обем и дължина на товарното пространство – един от малкото модели на пазара, които могат да превозват двa европалета.

Нарастващите обществени притеснения относно климатичните промени и качеството на въздуха водят до въвеждане на нови нормативни регулации, предвиждащи по-ниски нива на емисиите в много европейски градове. Тези нормативни фактори променят изискванията и приоритетите на клиентите на лекотоварни автомобили и особено на тези, които работят в градските райони. В сътрудничество с Groupe PSA, Toyota ще добави в гамата на PROACE и
PROACE CITY и захранвани изцяло с акумулаторни батерии електрически версии BEV (Battery Electric Vehicle). Те ще бъдат представени съответно през 2020 и 2021 г., което ще позволи на
Toyota да посрещне адекватно новите нужди и изисквания на клиентите на лекотоварни автомобили.

Новата продуктова офанзива на Toyota предоставя подходяща възможност и за старт на Toyota Professional – новата стратегия на марката в сферата на лекотоварните автомобили. Тази инициатива ще засили допълнително концентрацията и вниманието върху лекотоварната гама в цялата търговска мрежа на марката. В допълнение Toyota ще лансира нова стратегия за мрежата си по отношение на лекотоварните модели и клиентско изживяване за този клас превозни средства.

„Разширяването и електрификацията на продуктовата гама от лекотоварни автомобили на Toyota Motor Europe ще бъдат допълнени и от въвеждането на новата марка Toyota Professional. Тя подчертава ангажимента на Toyota към нарастващия брой клиенти на лекотоварни превозни средства, включително и със специализация на търговската мрежа с цел предоставяне на най-адекватното и привлекателно клиентско изживяване,” каза Мат Харисън, Изпълнителен вицепрезидент на TME.


Още по темата

Card image cap
Новият Ignis и като хибрид

30
сеп.
2016

Suzuki пуска ново поколение на кросоувъра Ignis. Малкият SUV е със семпъл дизайн и ще има версия с мек хибрид.

Card image cap
Megane R.S. идва на софийския автосалон

5
окт.
2017

Новото Renault Megane R.S. ще бъде представено за първи път в България на Автомобилен салон София тази година.

Card image cap

В последния брой:

Архив >

usedTag: