Toyota отново е най-скъпата автомобилна марка


26
сеп.
2017

Според последната класация BrandZ Top 100 Most Valuable Global Brands Study Toyota е най-скъпият бранд в автомобилния сектор. Той успява да изпревари BMW и Mercedes-Benz и за девета поредна година е на върха в класацията, подготвена от рекламната група WPP и маркетинговата агенция Kantar Millward Brown със седалище в Обединеното кралство. В годишния рейтинг на 100-те най-скъпи марки на планетата са включени общо 15 автомобилни бранда. Японският производител на коли се нарежда на седма позиция в общото подреждане, „звездата” от Щутгарт е девета, а BMW е на 13-о място.

Още по темата

Card image cap
6 врати и 4 задвижващи колела

20
ян.
2016

МINI Clubman получава ново поколение система на 4х4-задвижване, достъпна за два двигателя

Card image cap
Новото лого на MINI

13
дек.
2017

Най-новата глава в пъстрата история на логото на MINI ще може да бъде видяна от март 2018 година на предния капак, в задната част, в средата на волана и върху дистанционното управление на всички модели на MINI

Card image cap

В последния брой:

Архив >