Toyota отново е най-скъпата автомобилна марка


26
сеп.
2017

Според последната класация BrandZ Top 100 Most Valuable Global Brands Study Toyota е най-скъпият бранд в автомобилния сектор. Той успява да изпревари BMW и Mercedes-Benz и за девета поредна година е на върха в класацията, подготвена от рекламната група WPP и маркетинговата агенция Kantar Millward Brown със седалище в Обединеното кралство. В годишния рейтинг на 100-те най-скъпи марки на планетата са включени общо 15 автомобилни бранда. Японският производител на коли се нарежда на седма позиция в общото подреждане, „звездата” от Щутгарт е девета, а BMW е на 13-о място.

Още по темата

Card image cap
Boxster и Cayman с нови имена

10
дек.
2015

Моделите с централно разположен двигател ще бъдат продавани с добавката 718 към моделното наименование от 2016 г.

Card image cap
BMW разкри обновената Серия 3 Gran Turismo

1
юни
2016

Продажбите ще започнат в началото на лятото, новите бензинови двигатели ще консумират с до 14 % по-малко гориво

Card image cap
Нова външност, същата мощност

7
юли
2017

Peugeot направи фейслифт на компактния си спортен модел 308 GTi. Визията е обновена, но мощността остава 272 к.сд.

Card image cap
A3 в нова светлина

10
юни
2016

Ъпдейт за компактния модел на Audi: свеж дизайн и нова техника като матрични LED фарове ще поддържат A3 във форма

Card image cap
Новият Е-клас Т-модел с над 400 „коня“

6
юни
2016

Топверсията на комбито от високия среден клас развива 401 конски сили

Card image cap

В последния брой:

Архив >