Новини » Toyota отнесе BMW по търсения в Google

Toyota отнесе BMW по търсения в Google

0511
2018

Чудили ли сте се някога кои са най-често Google-ваните автомобилни брандове в света? Ако този въпрос е занимавал съзнанието ви, тази карта ще бъде интересна за вас. Извадката, изнесена от застрахователната компания Veygo, взима под внимание търсенията за 2018 и разпределя данните по страни. Тoyota се оказва „желана“ в повече дестинации от всяка друга марка в света – в 57 държави японският бранд е на първо място. На втора позиция се нарежда BMW, което е на върха в Google в 25 страни. Mercedes-Benz се класира трети с актив от 23 държави. В седем страни, сред които и Китай, на първо място по търсения се нарежда Tesla. Има и няколко изненадващи резултата – като например, че в Русия лидер по Google-критерия е Hyundai, a в Япония – BMW. Средно на месец Toyota регистрира най-много търсения – 7,8 млн., следвана от Honda (7 млн.) и Ford (6,4 млн.).

Още по темата

Card image cap

В новия брой:

Архив >

Бюлетин