Touareg на старо: ще ви разплаче в сервиза

Опа! Луксозните високопроходими автомобили вече се продават на цени на малки коли при търговците на употребявани автомобили


27
апр.
2017

Навремето патриархът на VW Фердинанд Пих получи много упреци за опита да наложи Phaeton във високия клас. Но с Touareg това се получи перфектно. До смяната на модела през април 2010 година VW е продал 500 000 луксозни SUV-а. Началото бе поставено през септември с 3,2-литровия V6 от Golf R32, който за Touareg бе дефорсиран до 220 к.с. и леко се затрудняваше от собственото тегло на автомобила от 2,5 тона. Най-мощният агрегат от края на 2004 година бе 6.0 W12 с 450 к.с. Между тях имаше и един V8 с мощност от 310 до 350 к.с., но като цяло бензиновите модели се продаваха на германския пазар в хомеопатични дози. Повечето модели в Германия, колкото и да е странно, се задвижват от огромния 5-литров V10 турбодизел.

Добре поддържан интериор: като изключим грозната стойка за мобилен телефон, кокпитът е перфектен, всички уреди и светлини работят

Въздушни възглавници: доста са солидни, понякога има проблеми от изпускащи клапани и дефектни сензори.

По принцип той е сглобен от два 2.5 TDI, каквито се монтират на Touareg и буса T5. R5 TDI (174 к.с.) също се затруднява с тежкия високопроходим автомобил, днес 11,5 секунди от 0 до 100 км/ч вече не са достатъчни. Освен това петцилиндровият мотор работи шумно и грубо, а в началото създаваше големи проблеми с дефектни водни помпи и течове на масло.

Носачи: борят се с голямо тегло, износването е предварително програмирано

 

Продължете на следващата страница

Още по темата

Card image cap

В последния брой:

Архив >