Tommy Hilfiger става спонсор на Mercedes във Формула 1

Дългосрочната сделка връща модния бранд обратно в света на Формула 1 за първи път от 17 години насам


7
февр.
2018

Tommy Hilfiger обяви, че сключва дългосрочно стратегическо партньорство с екипа на четирикратните световни шампиони от Формула 1 Mercedes-AMG Petronas Motorsport. Стартирайки през сезон 2018, Tommy Hilfiger ще бъде официален партньор за облеклото на екипа на Mercedes-AMG Petronas Motorsport. Още от основаването на своята марка, Томи Хилфигър е изградил традиция в посока спонсорства в сферата на спорта. Партньорството с най-добрия екип във Формула 1, водещ иноватор в сферата на автомобилите, допълва визията на Томи Хилфигър за непрекъснато разширяване на марката на ключовите пазари и достигане до следващото поколение потребители на Tommy Hilfiger.

През последните четири сезона във Формула 1, Mercedes-AMG Petronas Motorsport стана световен шампион както при конструкторите, така и това при пилотите, като британският състезател Люис Хамилтън спечели четвъртата си световна титла през 2017 г., а финландският пилот Валтери Ботас зае третото място.

По време на дългосрочното партньорство TOMMY HILFIGER ще предостави комплекти за пътуване и екипировка, както и офис облекло и униформи за над 1500 души, които съставят екипа на Mercedes-AMG Petronas Motorsport. Логото на марката ще присъства върху състезателните автомобили на отбора за 2018 г., които ще бъдат представени на 22 февруари 2018 г. на пистата Силвърстоун в Обединеното кралство, както и в самия пит стоп на Mercedes-AMG Petronas Motorsport и по други места на пистите.

Мъжката колекция на Tommy Hilfiger, както и кампанията са заснети от фотографа Микаел Янсон. Тя отбелязва сливането на модата и Формула 1, като Tommy Hilfiger и Mercedes-AMG Petronas Motorsport споделят пионерски дух и водят до успех като един мощен отбор. Ексклузивните видеозаписи, печатни и онлайн материали ще се разпространят глобално през пролетта на 2018 г. и ще бъдат подкрепени от потребителски активности, които ще продължават да придават уникална гледна точка на марката към спорта, забавленията и поп културата в целия свят. Кампанията за мъжките колекции на Tommy Hilfiger ще тече едновременно с тази за дамските колекции, която също включва състезателни елементи, в това число влиза и капсулната колекция със световния супермодел и глобален посланик на дамските колекции на марката – Джиджи Хадид.

 Наследството на Tommy Hilfiger е тясно свързано с работата с икони на поп-култура и спорта. Историята на Томи Хилфигър с Формула 1 започва със спонсорството на екипа на Lotus между 1991 и 1994 г. През 1998 Tommy Hilfiger стана първата марка, извън автомобилния бранш, спонсорираща Ferraro, като американският дизайнер създава екипите на отбора, който включваше седемкратния световен шампион във Формула 1 Михаел Шумахер и британския пилот Еди Ървайн.

Още по темата

Card image cap

В последния брой:

Архив >