2020
Междинни резултати от продължителните тестове на AUTO BILD
ВИНАГИ СЪМ ГО КАЗВАЛ: SUV-овете не са за приключения в природата. Тези модели с висока позиция на седене може и да са подходящи за градската джунгла, но ако ги изкарваш в гората или извън асфалтовите пътища, по-добре да вземеш истински всъдеход. Неотдавна направихме тест за издръжливост по време на лов. По калните горски пътища профилът на широките гуми за нормални улици не ебеше достатъчен – въпреки двойно задвижване изведнъж положението със сцеплението се оказа доста зле. Системата за спускане по наклон позволява доста висока скорост „downhill“ – тук понижаващите предавки се справят по-добре. Трябва много да внимавате при преминаване през ями. Жалко, че от VW вече не предлагат версията „Track & Field.
+ фино управление, ниско ниво на шум в купето, висок комфорт, удобни седалки.
– малко висок разход на гориво при бърза скорост, скъпи специални екстри.
VW TIGUAN 2.0 TSI
СТАРТ 17-ти ноември 2017 г.
ЦЕНА С ЕКСТРИТЕ 50 650 евро
АКТУАЛЕН ПРОБЕГ 112 228 километра
ТЕСТОВ РАЗХОД НА ГОРИВО 8,0 л/100 км