Tesla – за пример на германските производители


12
юни
2018

В началото на месеца американската потребителска организация Consumer Reports (CR) установи проблеми със спирачките при Tesla Model 3. При тест два автомобила от модела са спрели от 60 мили в час (96,5 км/ч) до 0 чак след 46,33 метра. С това постижение спирачният път на Model 3 се оказал по-дълъг, отколкото при всеки друг модерен автомобили, тестван от CR. В теста на AUTO BILD новата Tesla също не се представи добре – тя „закова“ до 0 от 100 км/ч само след 43,2 м. След всичко това Илън Мъск реагира светкавично – буквално докато нашият брой още се печаташе, Tesla направи дистанционно софтуерен ъпдейт, след който Model 3 трябва да спира с 6 метра по-рано. Ето защо Consumer Reports промени оценката си и определи машината като „препоръчителна“.

Случаят е показателен: защото напоследък се изговори и изписа много за слабoстите на Tesla – а сега пионерът в електрическата мобилност демонстрира силните си страни. В сравнение с бързината за реакция на калифорнийците, действията на германските компании са по-скоро със скоростта на пясъчна дюна. Докато Tesla поправяше грешката си в рамките на дни, от организацията на германските производители на автомобили (VDA) излязоха с изявление, че обещаните още през август 2017 софтуерни ъпдейти за дизелите Евро 5 и Евро 6 се отлагат чак за 2019.

Още по темата

Card image cap

В последния брой:

Архив >