Techart Magnum: чудовищен Cayenne с 930 к.с.

2502
2025

Актуалното Porsche Cayenne е на пазара от 2017 г., но все още се продава блестящо. Вероятно обаче има клиенти, които биха искали нещо малко по-привличащо вниманието. Като например версия на Techart.

Тунинг-специалистите от Techart току-що представиха новия си Magnum и той е шумен във всяко отношение. Много шумен. Погледите привлича широкият бодикит, изработен от карбон, включващ преден капак и доста огромен заден дифузьор.

Последният обхваща или четири външни ауспухови тръби, или две дебели тръби в средата. Това зависи от избраната версия на изпускателна система на специалистите на тема Porsche от Leonberger. Страничната спортна изпускателна система за Cayenne осигурява богат, мощен звук. Ако това не ви е достатъчно, вероятно трябва да изберете другия вариант, който е разработен специално за Magnum и според Techart със своя още по-спортен и по-отличителен звук осигурява несравним акустичен спектакъл.

Techart са преработили 4,0-литровия битурбо V8 агрегат на Cayenne Turbo GT и са изтръгнали още по-голяма мощност от него. От 650 к.с. и 838 Нм благодарение на комплект за мощност специалистите на тема Porsche сега са дали на 8-цилиндровия мотор 930 к.с. и 1100 Нм. 

Обещанията са за спринт от 0-100 км/ч за 2,6 секунди и максимална скорост от 350 км/ч. Поне на теория, тъй като мега-SUV-ът е електронно ограничен на 330 км/ч. Cayenne Turbo GT не се продава в Европа от фейслифта през 2023 г. – заради тукашните регулации за вредните емисии, но затова пък се предлага в Щатите.

Швабите предлагат увеличение на мощността и за други варианти на Cayenne. Turbo E-Hybrid например достига 800 к.с. и 1040 Нм (серийно: 739 к.с., 950 Нм), а Cayenne S до 564 к.с. и 720 Нм (серийно: 474 к.с., 600 Нм). 

Techart не споменават промени при окачването на Magnum. Все пак виждаме впечатляващи джанти. Те са с размер 10,5×23 цола отпред и с 12×23 цола отзад.

Според Techart относно интериора на Magnum „няма граници“. Кожа, алкантара, метали и карбон се обработват в собствената сарашка фабрика на специалистите. Клиентът също така избира цветовете, щампите, перфорациите, кантовете или декоративните шевове, и може да определи, как воланът да лежи в ръката или колко плътно да приляга седалката.

Techart не коментира цените за преработката на Magnum. Първото издание ще бъде ограничено до 25 екземпляра.

Още по темата

Card image cap

В новия брой:

Архив >

Бюлетин