2023
Между 1957 и 1967 г. Tatra 603 участва в 79 състезания, от които 24 международни, като печели 60 първи места в своя клас, 56 втори и 49 трети. И тук става дума за серийни автомобили с малки конструктивни промени. Изключително успешна за Tatra 603 е 1959 г., когато три такива автомобила стартират в планинското състезание за Алпийската купа на Австрия, а пилотът Алоис Марк заема първото място в своя клас.
Скоро след това същите екипажи повтарят този успех и в рали Визбаден, а Алоис Марк, който става трети в генералното класиране (след два автомобила Mercedes-Benz), е признат за най-добрия чуждестранен пилот, като автомобилът му получава Златната лента на изложението във Висбаден за „стил, концепция и елегантност“. През същата година отборът заема първо място в отборното класиране на Tour de Belgique.

През 1960 г. три автомобила Tatra 603 е трябвало да участват в рали Монте Карло, но идеята среща неочаквана съпротива от страна на Чехословашката спортна асоциация. Първоначално асоциацията иска да изпрати свои състезатели, но по-късно забранява изцяло участието на Tatra и Škoda. Впоследствие забраната за Škoda е отменена, тъй като тези автомобили се продават много добре в западните страни.
Tatra 603-B5
През 1964 г. в състезанието Спа-София-Лиеж участват три екипажа с Tatra 603, от които само един достига до финала, но заема първо място в своя клас и петнадесето
в генералното класиране, като от общо 97 автомобила завършват само 21. През 1965 г. други три екипажа с Tatra 603 участват в Marathon de la Route – едно от най-трудните автомобилни състезания. Маратонът започва в Спа, въпреки че по-голямата част от него се провежда на пистата Нюрбургринг. След 82 часа непрекъснато каране в условията на проливен дъжд Tatra завършва на второ и трето място в своя клас и съответно на трето и четвърто в генералното класиране. Третата кола не стигна до финала поради технически проблем. В същото време отборът на Tatra става единственият в GT категорията, който използва серийни гуми на колите си. През 1966 г. три екипажа отново се включват в Marathon de la Route, като междувременно автомобилите са преквалифицирани в категория B5, което позволява значителни промени в конструкцията.

Тази специална версия на Tatra 603-B5 е оборудвана с изцяло модернизиран двигател, с който достига мощност 170 к.с. и максимална скорост 200 км/ч. Поставени са дискови спирачки, допълнителни спойлери и по-качествени гуми и др. Най-впечатляващите атрибути обаче без съмнение са двата гигантски ауспуха. След като изминава почти 10 хиляди км със средна скорост от 110 км/ч, Tatra 603-B5 печели първите три места в своя клас и от трето до пето място в генералното класиране, осигурявайки първо място за отбора.
През 1967 г. чешките автомобили отново участват в Marathon de la Route, но поради изключително лошото време само 13 от общо 43 успяват да финишират, като сред тях има и два автомобила Tatra 603-B5, които завършват трети и четвърти в класа и четвърти и пети в общото класиране. Един от чешките пилоти, участвал в това невероятно изпитание, казва: „Чувствам се късметлия, че още съм жив.“
