T-модел кара SUV-а да изглежда остарял


14
апр.
2019

ЛОШ КЪСМЕТ ЗА GLC: SUV-ът се изправя срещу C-класата. А тя наскоро бе обновена от Mercedes. Произвежданият от 2015 г. GLC скоро ще получи фейслифт. Иначе моделът е симпатичен. Но все пак изглежда по-остарял от намиращата се в топформа C-класа. Средният клас на Mercedes има нов волан с тъчелементи, а опционално се предлага и с изцяло дигитални уреди (12,3 инча, 1807 лв.) и дисплей на навигационната система с размер до 10,25 инча. В GLC мониторът е с максимална големина 8,4 инча. Иначе по отношение на мястото комбито и SUV-ът дават доста – единствено отзад GLC предоставя повече пространство. И естествено в SUV-а седите на по-високо, като отпред сантиметрите са около 10. Отзад позицията на седене също е удобна, като в комбито тя е естествено по-ниска. Вместимостта на багажника на комбито е 1480 литра, докато тази на GLC е 1600 литра.

В багажното отделение на GLC се побират 550 литра, а максималната вместимост е 1600. Също както и в T-модел задната облегалка се сгъва на три части (40:20:40) – серийно. Комбито побира от 460 до 1480 литра. Товарният ръб при GLC е с височина 70 сантиметра (комбито – 61 см)

В SUV-а работи модерният 2,1-литров дизелов агрегат, тук със 170 к.с. В C-клас Mercedes е инсталирал модерния му наследник с работен обем от 2,0 литра и 194 к.с. И двата модела са серийно оборудвани с 9-степенна автоматична трансмисия. В сравнението новият двигател прави впечатление на по-пъргав и по-мощен, като освен това работи малко по-спокойно. Също така с разход от 6,6 литра харчи значително по-малко от GLC и неговите 7,9 литра. И двата автомобила бяха с препоръчваното от нас въздушно окачване. В комбито то струва 3367 лв., а при GLC – 4459 лв. С него SUV-ът предлага доста комфорт, но комбито все пак го превъзхожда. То стои на пътя по-спокойно, управлява се по-леко и по-прецизно. C 220 d T-модел със 194 к.с. струва 80 971 лв., докато GLC 220 d със 170 к.с. е с цена от 92 471 лв. А за GLC 250 d с 204 к.с. ще трябва да приготвите дори 95 522 лв. Серийно и двата SUV са оборудвани с двойно задвижване, докато при комбито системата за 4х4 струва 3755 лв.

Основата не е променена, но личи фина шлифовка при детайла: GLC (горе) с монитор на навигацията с размер от максимум 8,4 инча. Cлед фейслифта С-клас има нов волан, а опционално предлага и напълно дигитални уреди и дисплей с размер до 10,25 инча
Между тях има около 10 сантиметра: височината на седене в GLC е 64 см, а качването е много удобно. В С-клас ще седите на височина от 53,5 см

Победител: комбито

T-модел се намира в страхотна форма след фейслифта. Лош късмет за също симпатичния GLC, който не успява да му се противопостави.

Още по темата

Card image cap
Този електромобил е кошмар за Ferrari-та!

27
юни
2017

462 к.с., максимален въртящ момент 620 Нм: в това Renault на ток се крие задвижването на болид от Формула Е. AUTO BILD успя да го покара!

Card image cap
Тест на Jeep JL Wrangler Rubicon: последният мохикан

27
дек.
2017

Новият Jeep Wrangler комбинира истински офроуд качества с високи технологии. Ние го изпробвахме в планините на Нова Зеландия

Card image cap
Новият Ford GT: просто невероятен!

10
юли
2017

Отгоре пише EcoBoost, отдолу се крие V6 мотор – резултатът е Ford, който въодушевява колкото Ferrari

Card image cap

В последния брой:

Архив >