T-модел кара SUV-а да изглежда остарял


14
апр.
2019

ЛОШ КЪСМЕТ ЗА GLC: SUV-ът се изправя срещу C-класата. А тя наскоро бе обновена от Mercedes. Произвежданият от 2015 г. GLC скоро ще получи фейслифт. Иначе моделът е симпатичен. Но все пак изглежда по-остарял от намиращата се в топформа C-класа. Средният клас на Mercedes има нов волан с тъчелементи, а опционално се предлага и с изцяло дигитални уреди (12,3 инча, 1807 лв.) и дисплей на навигационната система с размер до 10,25 инча. В GLC мониторът е с максимална големина 8,4 инча. Иначе по отношение на мястото комбито и SUV-ът дават доста – единствено отзад GLC предоставя повече пространство. И естествено в SUV-а седите на по-високо, като отпред сантиметрите са около 10. Отзад позицията на седене също е удобна, като в комбито тя е естествено по-ниска. Вместимостта на багажника на комбито е 1480 литра, докато тази на GLC е 1600 литра.

В багажното отделение на GLC се побират 550 литра, а максималната вместимост е 1600. Също както и в T-модел задната облегалка се сгъва на три части (40:20:40) – серийно. Комбито побира от 460 до 1480 литра. Товарният ръб при GLC е с височина 70 сантиметра (комбито – 61 см)

В SUV-а работи модерният 2,1-литров дизелов агрегат, тук със 170 к.с. В C-клас Mercedes е инсталирал модерния му наследник с работен обем от 2,0 литра и 194 к.с. И двата модела са серийно оборудвани с 9-степенна автоматична трансмисия. В сравнението новият двигател прави впечатление на по-пъргав и по-мощен, като освен това работи малко по-спокойно. Също така с разход от 6,6 литра харчи значително по-малко от GLC и неговите 7,9 литра. И двата автомобила бяха с препоръчваното от нас въздушно окачване. В комбито то струва 3367 лв., а при GLC – 4459 лв. С него SUV-ът предлага доста комфорт, но комбито все пак го превъзхожда. То стои на пътя по-спокойно, управлява се по-леко и по-прецизно. C 220 d T-модел със 194 к.с. струва 80 971 лв., докато GLC 220 d със 170 к.с. е с цена от 92 471 лв. А за GLC 250 d с 204 к.с. ще трябва да приготвите дори 95 522 лв. Серийно и двата SUV са оборудвани с двойно задвижване, докато при комбито системата за 4х4 струва 3755 лв.

Основата не е променена, но личи фина шлифовка при детайла: GLC (горе) с монитор на навигацията с размер от максимум 8,4 инча. Cлед фейслифта С-клас има нов волан, а опционално предлага и напълно дигитални уреди и дисплей с размер до 10,25 инча
Между тях има около 10 сантиметра: височината на седене в GLC е 64 см, а качването е много удобно. В С-клас ще седите на височина от 53,5 см

Победител: комбито

T-модел се намира в страхотна форма след фейслифта. Лош късмет за също симпатичния GLC, който не успява да му се противопостави.

Още по темата

Card image cap
Обновеният Yaris: пролетна промяна за японския мъник

26
май
2017

След шест години Toyota обновява Yaris. Едно зряло постижение

Card image cap
Битката на мощните дизелови комбита

19
мар.
2018

Яки дизелови мотори под капаците, огромни резерви отзад – такива са модерните комбита днес. Сравнихме три многообещаващи модела, сред които новият Opel Insignia с автоматична трансмисия

Card image cap
Дизел срещу бензин: Nissan Qashqai 1.5 dCi срещу Qashqai 1.2 Dig-T

19
апр.
2016

Дизеловият мотор си струва от самото начало

Card image cap
Първи впечатления – Range Rover Evoque Cabrio

18
мар.
2016

Луксозен, скъп, открит –Range Rover Evoque Cabrio е специален автомобил в много отношения. AUTO BILD го тества за първи път!

Card image cap
Обновената Mazda CX-5: всичко остава друго

9
май
2017

Първата Петица се оказа чудесен SUV. Защо тогава да го променяме? Нека просто го усъвършенстваме. Еволюция вместо революция

Card image cap

В последния брой:

Архив >