Suzuki SX4 S-Cross: бензиновият Boosterjet дава криле на SX4


31
мар.
2017

SX4 ИЗДЪРЖА ПРОДЪЛЖИТЕЛНИЯ ТЕСТ НА AUTO BILD с отличен. Моделът ни се понрави със солидна техника, практичност, прилично място и демонстрира много добри и надеждни качества. Това се случи миналата пролет, а през есента от Suzuki реновираха малкия всъдеход, като сега автомобилът носи по-впечатляваща хромирана решетка на радиатора.
Оттогава в гамата на двигателите на SX4 е включен и турбобензиновият мотор, който носи името Boosterjet. Двете версии с 1,0 и 1,4 литра работен обем заменят досегашния 1,6-литров атмосферен двигател. Като 1,4-литров модерният мотор с директно впръскване разполага с мощност от 140 к.с., максимален въртящ момент от 220 Нм и доставя голямо удоволствие. Ускорява пъргаво и бързо, като при това остава приятно тих. С него SX4 се превръща в бърз и фин автомобил.

ПРЕДИМСТВО ЗА БЕНЗИНОВИЯ

Разполагащият със 120 к.с. дизелов мотор (вляво) работи шумно и неособено култивирано, но е икономичен. Пъргавият бензинов турбоагрегат със 140 к.с. доставя удоволствие и впечатлява с динамични характеристики.

Дизеловият пък изглежда по-рустикален. 1,6-литровият мотор със 120 к.с. и 320 Нм е шумен и ръмжащ работяга. Стига да свикнете с маниерите му, ще се придвижвате спокойно и с прилични динамични характеристики, но при директното сравнение с бензиновия дизеловият агрегат изглежда малко по-тромав и тежък. Естествено разходът му на гориво бе доста по-нисък от този на Boosterjet – 5,7 литра спрямо 7,6 литра.

Този факт обаче не му помага особено в крайна сметка. Заради по-високата си цена 1.6 DDiS струва с около 5000 лв. повече от Boosterjet.

ИЗВОД

BOOSTERJET подхожда повече на този модел на Suzuki. Фин бензинов мотор, който действително дава криле на SX4, който се придвижва доста бързо. Дизеловият двигател не може да се мери с него, освен това излиза по-скъпо.

Още по темата

Card image cap

В последния брой:

Архив >