Suzuki Jimny: последният малък авантюрист

2110
2018

НЕ ВСЕКИ ПРЕДИШЕН СОБСТВЕНИК Е ИНВЕСТИРАЛ В ПОДДРЪЖКАТА НА ИЗГОДНИЯ РАБОТЯГА

Повечето Jimny са експлоатирани тежко от предишните им собственици. Не само извън пътя, но често и с теглене на ремарке. Все пак мъникът има право да тегли товари до 1,3 тона. Кабриолетът, сглобяван от Santana в Испания, чието производство е спряно, има по-лоша слава по отношение на качеството на изработката в сравнение с модела с твърд покрив от Япония. Общ проблем са бързо разбиващите се лагери на шенкелите, което се разпознава по течовете на масло.

Антикорозионна защита Тя често е недостатъчна. Но ръждата по рамата често е само козметичен дефект.

Незащитено дъно От завода не се предлага защита, но е препоръчително за монтирате такава, поне за раздатката.

Лаком бензинов двигател Малкият бензинов двигател е безпроблемен, но поради късите предавателни числа харчи прекалено много.

Лагери на шарнирите Често се разбиват, сферите могат и да ръждясат. Цената на ремонта не е особено висока.

ИЗВОД

Jimny предлага големи офроуд таланти и не създава големи проблеми с напредване на възрастта. Но поведението на пътя е нестабилно, и който ще пътува често по асфалт, е добре да потърси модел след 2015 година с ESP.

Още по темата

Card image cap

В новия брой:

Архив >

Бюлетин