Suzuki Baleno: изненадващо добро завръщане

Suzuki Baleno отново е тук – с убедително щедро място, изгодни цени и много добро окачване


3
дек.
2016

Suzuki Baleno се завърна. След като първото поколение на малкия „японец“ бе спряно от производство през 2002 г., сега Baleno отново е част от моделната гама на Suzuki. Всъщност старо е единствено името – всичко останало е ново. Визията на използващия нова платформа Baleno е шик и сравнително динамична, дизайнът на предницата е различен, а оборудването – доста прилично.

Много място за малък автомобил

С дължината си от точно 4 метра хечбекът Baleno се позиционира идеално в сегмента на малките автомобили. Широчината му от 1,75 метра и височината от 1,47 метра обещават достатъчно пространство в интериора – така пасажерите имат усещането, че се возят в автомобил от компактния клас. За целта помага и междуосието от 2,52 метра – действително на задната седалка спокойно и удобно могат да се настанят и по-високи пасажери, чиито глави и колене няма да опират никъде. А с вместимостта си от 355 литра багажното отделение не само изпреварва тези на колегите в класа, но не отстъпва и на моделите в компактния клас. След сгъване на задните облегалки получавате равна товарна повърхност с вместимост от 1085 литра. Единственият недостатък тук е малко високият товарен ръб – въпреки двойния под на багажника.

Качваме се в автомобила: тук обстановката е по-скоро функционална, отколкото оригинална и шарена, но това в никакъв случай не е минус. Седалките са с добри размери и удобни, качеството на материалите е на прилично ниво. Приятно впечатление прави липсата на хромирани елементи в кокпита, които биха могли да се отразяват в предното стъкло.

Леко и пъргаво придвижване

Новата платформа с лека конструкция се е отразила много благоприятно на теглото на модела – тестовата версия на Baleno тежеше 905 кг, което в комбинация с пъргавия 1,2-литров 4-цилиндров бензинов двигател е предпоставка за съвсем прилични динамични характеристики. Максималният въртящ момент от 120 Нм и мощността от 90 к.с. позволяваха на Baleno бързо ускоряване, а максималната му скорост бе 175 км/ч. По данни на производителя средният разход на гориво е 4,2 л/100 км, но по време на теста той бе малко по-висок (особено на магистралата).

Безстепенната автоматична CVT-трансмисия, която благодарение на лостчетата на волана може да превключва и ръчно, си върши работата съвсем добре, макар и да издава леко изнервящ, виещ шум. Причината за пъргавината на Baleno е и много доброто му окачване с отличен компромис между стегнато и комфортно возене. В комбинация с лекото управление се получава убедителна настройка за градски условия, както и пъргаво и стабилно поведение при движение по пътища с много завои.

Серийното оборудване на ниво GL+ на Suzuki Baleno включва асистент при потегляне при наклон, HID фарове с интегрирани LED дневни светлини, климатик, автоматични светлини и отопляеми предни седалки. Цената на тестваната от AUTO BILD версия на модела е 28 390 лв.
ИЗВОД

????????????????????????????????????

????????????????????????????????????

????????????????????????????????????

????????????????????????????????????

Ако разполагате с малък бюджет и търсите автомобил с много място, прилично задвижване, добро окачване и някоя и друга екстра, то  в никакъв случай не трябва да подминавате Suzuki Baleno.

Още по темата

Card image cap
Първи тест на новия Ignis: Suzuki отново пусна готина кола

12
ян.
2017

След пауза от осем години Ignis се завръща – тествахме симпатичния микро-SUV

Card image cap
Polo срещу Ibiza: кой тук гледа на червено?

28
ное.
2017

Новият Seat Ibiza срещу чисто новото VW Polo. И двата модела с 1-литров трицилиндров двигател със 115 к.с. се произвеждат на един и същ конвейер в Испания – и въпреки това са напълно различни. Дуел между братя

Card image cap
Обновеният Yaris: пролетна промяна за японския мъник

26
май
2017

След шест години Toyota обновява Yaris. Едно зряло постижение

Card image cap

В последния брой:

Архив >