Suzuki представи новото поколение на S-Cross


25
ное.
2021

С по-зряло излъчване, по-нисък разход на гориво и най-модерни технологии по отношение на системите за безопасност и комуникационна свързаност Suzuki лансира новата генерация на S-Cross. Благодарение на по-голямата радиаторна решетка с пиано лак автомобилът изглежда още по-динамично, а предните и задните LED светлини създават усещане за по-зрял дизайн. От друга страна, почти квадратните вежди на калници правят SUV-а по-рустикален.

За задвижването отново ще се грижи 1,4-литровият турбодвигател Boosterjet, интегриран в 48-волтова хибридна система. Бензиновият агрегат ще предава тягата си към 4-те задвижващи колела посредством системата Allgrip Select, която предлага четири режима на шофиране – Auto, Sport, Snow и Lock. Алтернативно ще има и само предно задвижване. Моторът постига мощност от 129 к.с. и максимален въртящ момент 235 Нм, достъпен в диапазона от 2000 до 3000 об/мин. Към момента японците не предлагат други опции под предния капак. Иначе трансмисиите са два вида – 6-степенна ръчна и 6-степенна автоматична.

По отношение на интериора Suzuki не залага на прекалената дигитализация. И въпреки това, основен акцент в новия S-Cross остава 9-инчовият дисплей на инфотейнмънт системата, която стандартно поддържа Apple CarPlay, Android Auto и гласов контрол. Компактният SUV разчита на пакет асистиращи системи, обединени под наименованието Suzuki Safety Support. В тях влизат предупреждение за сблъсък с функция за автоматично спиране, адаптивен темпомат със Stop & Go асистент (при наличие на автоматична трансмисия), 360-градусов обзор с четири камери, следене на лентата, асистент за поддържане на лентата, система за мъртвата зона, асистент за напречен трафик отзад и др.

S-Cross разполага с 430 литра обем на багажника и делима в съотношение 60:40 задна седалка. А в купето ще бъде много светло благодарение на панорамния покрив, чиито стъклени панели са с обща дължина 1000 мм. При отваряне процепът е с дължина 560 мм.

Още по темата

Card image cap

В новия брой:

Архив >

Бюлетин