SUV-ът на Mitsubishi със зареждане от контакта достигна 200 000 продажби


11
апр.
2019

Mitsubishi Motors Corporation (MMC) днес обяви, че първият в света плъг-ин хибриден SUV – Mitsubishi Outlander PHEV, отбелязва забележителните 200 000 продажби в световен мащаб от представянето си през 2013 г. досега.

Outlander PHEV е технологичният флагман на MMC, като успехът му доказва, че нуждата на потребителите от електрически превозни средства преминава през сериозни промени в технологично отношение.

От дебюта си в Япония през 2013 г., Outlander PHEV бе разпространен на повече от 50 пазара по целия свят. В края на декември, 2018 г. той стана най-продаваният плъг-ин хибрид в света. Освен това, той е най-добре продаваният плъг-ин хибрид в Европа през последните 4 години (2015-2018).

Разработен на основата на напълно електрически автомобил, Outlander PHEV има уникална конструкция от два електромотора, без конвенционална скоростна кутия. Моделът гарантира на потребителите енергийна ефективност и първокласно преживяване на пътя.

През последните 6 години Outlander PHEV получи множество награди, вкл. “2019 Best Plug-in Vehicle” от Company Car и Van Magazine във Великобритания, “2019 Green SUV of the Year” от Green Car Journal в САЩ и “2013-2014 Japan Car of the Year Innovation Category” заедно с “2014 RJC Technology of the Year Award” (вижте пълния списък с награди на модела по-долу).

Обновеният за моделна година 2019 Outlander PHEV има по-ниски нива на вредни емисии – 40 г/км (по стандарта NEDC)/46 г/км (WLTP) и отличeн разход на гориво – 1,8 л/100 км (по NEDC)/2,0 л/100 км (WLTP), както и пробег с нулеви нива на вредни емисии от 54 км (NEDC)/45 км (WLTP).

2019 Outlander PHEV идва и с обновявания по задвижването и механичната част, вкл. изключително ефективен нов 2,4-литров бензинов двигател. Сред другите подобрения са увеличен капацитет на батерията (15%), увеличена мощност на задния електромотор (17%), подобрена динамика на автомобила и допълнителни режими на шофиране, сред които Sport Mode и Snow Mode.

Още по темата

Card image cap
Chevy „наточва“ Camaro

10
февр.
2016

През есента на 2016 г. Chevrolet ще лансира състезателния пакет 1LE за новото Camaro. За първи път той ще бъде предлаган както за 6-, така и за 8-цилиндровите версии

Card image cap

В последния брой:

Архив >