SUV-ът на Mitsubishi със зареждане от контакта достигна 200 000 продажби

1104
2019

Mitsubishi Motors Corporation (MMC) днес обяви, че първият в света плъг-ин хибриден SUV – Mitsubishi Outlander PHEV, отбелязва забележителните 200 000 продажби в световен мащаб от представянето си през 2013 г. досега.

Outlander PHEV е технологичният флагман на MMC, като успехът му доказва, че нуждата на потребителите от електрически превозни средства преминава през сериозни промени в технологично отношение.

От дебюта си в Япония през 2013 г., Outlander PHEV бе разпространен на повече от 50 пазара по целия свят. В края на декември, 2018 г. той стана най-продаваният плъг-ин хибрид в света. Освен това, той е най-добре продаваният плъг-ин хибрид в Европа през последните 4 години (2015-2018).

Разработен на основата на напълно електрически автомобил, Outlander PHEV има уникална конструкция от два електромотора, без конвенционална скоростна кутия. Моделът гарантира на потребителите енергийна ефективност и първокласно преживяване на пътя.

През последните 6 години Outlander PHEV получи множество награди, вкл. “2019 Best Plug-in Vehicle” от Company Car и Van Magazine във Великобритания, “2019 Green SUV of the Year” от Green Car Journal в САЩ и “2013-2014 Japan Car of the Year Innovation Category” заедно с “2014 RJC Technology of the Year Award” (вижте пълния списък с награди на модела по-долу).

Обновеният за моделна година 2019 Outlander PHEV има по-ниски нива на вредни емисии – 40 г/км (по стандарта NEDC)/46 г/км (WLTP) и отличeн разход на гориво – 1,8 л/100 км (по NEDC)/2,0 л/100 км (WLTP), както и пробег с нулеви нива на вредни емисии от 54 км (NEDC)/45 км (WLTP).

2019 Outlander PHEV идва и с обновявания по задвижването и механичната част, вкл. изключително ефективен нов 2,4-литров бензинов двигател. Сред другите подобрения са увеличен капацитет на батерията (15%), увеличена мощност на задния електромотор (17%), подобрена динамика на автомобила и допълнителни режими на шофиране, сред които Sport Mode и Snow Mode.

Още по темата

Card image cap

В новия брой:

Архив >

Бюлетин