SUV-ове, направете място на истинските всъдеходи!


1
апр.
2020

TOYOTA HILUX: ПРОДЪЛЖАВА ДА СЕ БОРИ, ДОРИ И БЕЗ ИЗГЛЕДИ ЗА УСПЕХ

Дългият 5,26 м Hilux се чувства като у дома си в целия свят. В града се чувства като слон в стъкларски магазин

Може би единственият кандидат в нашия секстет, който е по-известен от новините, отколкото от пътя. Hilux е истински световен модел, като се използва навсякъде, където са необходими качества за издръжливост. Така на белия ни тестови модел му липсват черните
надписи ООН. Причината за верността е проста: от десетилетия Hilux се счита за неразрушим, като снабдяването с резервни части за целия свят е перфектно. Добре е за отдалечените райони в Африка, докато за Европа е стандарт. Така по хубавите пътища на Западна Европа
хората се притесняват по-скоро от големия диаметър на завой, от лошия комфорт вследствие на листовите ресори отзад и от голямата уязвимост към ръжда. Колкото и да е солидна механиката, от Toyota можеше да инвестират повече в защитата от корозия. Освен това прикаченият товар от 2,8 тона е леко недостатъчен. Тъй като Hilux е малко по-скъп от конкурентите си сред пикапите, в Германия той си остава по-скоро само за заклети фенове.

Рустикален като целия автомобил е и кокпитът. Много от чара на лекотоварен модел, затова пък почти неразрушим
3-литровият двигател (до 2015 г.) е търсен и скъп. Наследникът трябва да се задоволи с 2,4 литра

! НА ТОВА ТРЯБВА ДА ОБЪРНЕТЕ ВНИМАНИЕ !

Дефектни инжектори, течащи семеринги на коляновия вал, замърсени маслени филтри, скрита ръжда.

По-добре недейте: на пътя Hilux се усеща непохватен, с лоша управляемост, антиспортен и неуютен

Продължете на следващата страница

Още по темата

Card image cap

В нашия годишник:

Архив >