SUV-брандът на Great Wall атакува световните пазари


20
ян.
2019

Haval обяви своята глобална стратегия за развитие по време на церемонията по случай 5 000 000 продадени SUV автомобила. Конференцията, на която присъстваха чуждестранни експерти и партньори на марката, над 500 журналисти от цял свят, премина под мотото „Haval – Лидер в Китай, лидер в света“.

В края на 2018г. кумулативните продажби на марката в световен мащаб достигнаха 5 000 000 броя. С това Haval се превърна, в първата автомобилна марка в Китай, която посрещна своя 5 000 000 купувач.

Haval оглави продажбите на локалния пазар за 9-та поредна година, като най-голям принос за бурното развитие има модел Haval H6. Пълноразмерният SUV се предлага на българския пазар от края на 2018г.

По време на събитието беше представена и глобалната стратегия – „Стратегия 521“, която поставя нова ера в развитието на компанията. Основателят на Haval, г-н Джак Вей, акцентира върху бъдещите планове за експанзия на марката, като посочи, че глобализацията на китайския бранд е неизбежна и е в резултат на бурното й развитие на местния пазар. В бъдеще, компанията ще се фокусира върху разработването и предлагането на конкуренти автомобили в световен план, както и върху изграждането на влиятелен бранд. Това ще са основните предпоставки за превръщането на Haval в световен SUV лидер. Сред целите, заложени в „Стратегия 521“ е достигането на 2 000 000 продадени автомобили на годишна база в следващите 5 години.

Междувременно той посочи, че компанията ще се фокусира върху развитието на интелигентни мрежи и алтернативни източници на енергия и ще продължи да инвестира в научно-изследователска и развойна дейност.

Към настоящия момент HAVAL разполага с 8 R&D центъра, разположени в Япония, Корея, САЩ, Китай, Австралия, Индия и Европа. Компанията ще продължи да разширява своята технологична мрежа, за да отговори на глобалните изисквания. Създаден е нов технологичен инкубатор в Силициевата долина, в който се разработват иновативни технологии в сътрудничество с глобални технологични лидери. В следващите 5 години, инвестициите, които компанията ще направи в научноизследователска и развойна дейност ще надхвърлят 4.4 млрд. долара.

За да отговори на растящите нужди на своите потребителите ще бъде представена система от иновативни услуги базирани на 5G мобилна свързаност и платформата „Интернет на нещата“.

Haval инвестира милиарди долари в разработката на двигатели и трансмисии, в това число и на платформи за алтернативно задвижвани автомобили. Компанията предлага висококачествени хибридни автомобили и разработва нова платформата за автомобили на водород. В близко бъдеще ще бъде представена SUV серия „plug-in hybrid“, както и нова серия автомобили  на водород. Целта е до 2023 година, алтернативно задвижваните модели HAVAL да доминират в портфолиото на компанията. От 2021г. ще стартира масово производство на хибридни електрически SUV модели, а през 2022 г. по време на Зимните олимпийски игри в Пекин, ще бъде представен и първият автомобил на водород.

Haval работи в тясно сътрудничество с водещи световни доставчици на автомобилни части и компоненти като Bosch, Autoliv, BorgWarner и др., за да предложи технологични и иновативни решения, прилагайки принципа на вертикална интеграция. Компанията ще продължи да прилага най-високите стандарти за качество в производствения процес.

Още по темата

Card image cap
XC40 ще бъде „най-пъстрият“ модел в гамата на Volvo

24
юли
2017

Volvo Cars навлиза в сегмента с цветен и модерен SUV модел

Card image cap
Всички нови модели на Jaguar Land Rover ще бъдат „електрифицирани”

28
авг.
2017

От 2019 г. Jaguar и Land Rover/Range Rover задължително ще разполагат с електрическа или хибридна версия

Card image cap
Volvo пуска на пазара електрически камиони

23
ян.
2018

Без шум и вредни емисии товарните автомобили могат да поемат дистрибуцията в градовете късно вечер и през нощта

Card image cap

В последния брой:

Архив >