Subaru Outback: с такова комби не ви трябва SUV (TECT)

2506
2021

ВСИЧКИ ГОВОРЯТ ЗА SUV, единствено Subaru за SUW, тоест за Sport Utility Wagon. Или в превод комби с двойно задвижване за лоши пътища. Японците откриха тази ниша през 1996 г. с Legacy Outback. През май на пазара ще се появи шестото поколение на Outback. Това, че всъщност става дума само за фейслифт, се забелязва след по-внимателно вглеждане: сега Outback е по-дълъг с 50 милиметра и по-широк с 35. В разрез с тенденцията височината (+70 мм) и клиренсът (+13 мм) са осезаемо увеличени. Верните клиенти на Subaru ценят това: с просвет от 213 милиметра Outback притежава по-голяма стойност от много SUV-ове от среден клас.

По-широк заден капак за товарното пространство с дължина 2,04 метра

Нашият тестови автомобил бе с ниво на оборудване 4Dventure с голям брой черни декоративни елементи и релси на покрива с възможност за натоварване на 100 килограма (при движение) и 318 (на място) – идеално за палатка на покрива. На пътя подобрението се усеща чрез различни нюанси. Усъвършенстваният боксерен двигател без турбо ускорява бързо, а ефектът на ластика на безстепенната автоматична трансмисия е донякъде компенсиран при по-силно ускорение със “симулирани“ 8 предавки. По лоши пътни настилки новият модел върви по-комфортно и по-тихо. В града се справя безпроблемно и с добра управляемост без да иска да грабне спортните водачи. В крак с времето: голям брой от функциите на новата инфотейнмънт система се управляват чрез тъчскрийн.

Нов кокпит с по-голям монитор, но конвенционални уреди за скоростта и оборотите

Първото впечатление

Outback продължава да се управлява приятно и спокойно, като е изключително пригоден за лоши пътища. С минимализирането на гамата на двигателите обаче не всеки е щастлив.

Извод

Нова инфотейнмънт система, повече асистенти – иначе Subaru Outback е останал верен на своята концепция за комфортно, спокойно комби за пътуване на дълъг път с превъзходни качества за движение по лоши пътища.

Алуминиеви джанти в цвят антрацит: подхождат на аутдоор оборудването 4Dventure

ТЕХНИЧЕСКИ ДАННИ

Двигател 4 цилиндъра, боксер, отпред надлъжно Работен обем 2498 см3 • Мощност 124 кВт (169 к.с.) при 5000 об/мин • Макс. въртящ момент 252 Нм при 3800 об/мин Задвижване двойно/CVT-автоматик • Д/Ш/В 4870/1875/1670 мм • Тегло (празен) 1646 кг • Багажник 561–1822 л • 0–100 км/ч 10,2 сек • Макс. скорост 193 км/ч • Разход 8,6 л/100 км • Емисии CO2 193 г/км • Цена от 78 500 лв.

Още по темата

Card image cap

В новия брой:

Архив >

Бюлетин

История на автомобила в Царство България 1896 – 1946

Това е първата книга в нашата и световната историко-техническа литература, която представя подробен анализ на автомобилната еволюция в България през първата половина на ХХ век, базиран на автентични снимки и документи.

70лв