/ Subaru Outback: справя се с всякакви пътища (ТЕСТ)

Subaru Outback: справя се с всякакви пътища (ТЕСТ)

Outback не се шегува с името си. При това се справя изключително спокойно. Тъй като с клиренс от 21 сантиметра повечето препятствия няма как да му се опънат. Ще оцените по-високото окачване, когато Outback започне да се движи с лекота по груби и каменисти горски пътища. Ще се чувствате доста приключенски. Същевременно „японецът“ владее изкуството на спокойното пътуване. Subaru се справя уверено със задачите от всекидневието, като с безстепенната си трансмисия (симулира 8 предавки) и мекото окачване преминава без стрес през всяка ситуация.

Иначе здравенякът не е пригоден за динамични задачи. С разполагащия със 169 к.с. атмосферен боксерен двигател Outback изглежда адекватен, но не и много добре моторизиран. Все пак: култивираният боксерен двигател създава превъзходна атмосфера. Outback е доста щедър откъм място. На задната седалка на дългото 4,87 метра комби е доста просторно, там спокойно могат да седят и двуметрови дългучи. Възможно е също така да пренощувате в автомобила, тъй като след сгъването на задните облегалки се получава равен товарен под с дължина над 2 метра.

Защитен отвсякъде: протектори има дори и за дъгите на покрива (100 кг товар)

По отношение на инфотейнмънт системата Subaru определено не е сред пионерите в областта – съществуват и не толкова сложно управляващи се системи. Можем обаче да простим тази слабост на това комби всестранен талант.

ТЕХНИЧЕСКИ ДАННИ

Мощност 124 кВт (169 к.с.) при 5000 об/мин 0–100 км/ч 10,2 сек Макс. скорост 193 км/ч Д/Ш/В
4870/1875/1675 мм Багажник 561–1822 л Тегло (празен) 1641 кг Задвижване двойно/ безстеп. автоматик Разход 8,6 л А95Н/100 км (WLTP) Емисии CO2 193 г/км Цена от 80 300 лв.

Вертикално ориентиран тъчскрийн с офроуд индикации. Аналоговите скоростомер и оборотомер ни харесаха

Още по темата

Card image cap

В новия брой:

Архив >

Бюлетин