Subaru Outback: все така на бензин и без турбо (ВИДЕО)


30
юни
2021

Този най-безопасен Outback, създаван някога, осигурява цялостна безопасност – от тънки колони, широки стъкла, ергономична форма на седалките до набор от усъвършенствани технологии за безопасност от световна класа. Той предлага богато стандартно оборудване, включващо следващо поколение технология за подпомагане на водача EyeSight, системата на Subaru за предотвратяване на сблъсък със стереокамера вече с разширен (почти удвоен) зрителен ъгъл и нов софтуер за разпознаване на образи с 11 функции за безопасност, сред които: разширен адаптивен круиз контрол с функция за центриране в пътната лента, авариен асистент за спазване на пътната лента, разпознаване на пътни знаци за скорост с интелигентен ограничител на скоростта, предупреждение за напускане на пътната лента с вибриране на волана, предотвратяване на напускане на пътната лента, също така разпознаване на тревни разделителни ивици или края на пътното платно и система за спиране преди сблъсък с разширени възможности за предотвратяване на сблъсъци на кръстовища.

ВСИЧКИ ГОВОРЯТ ЗА SUV, единствено Subaru за SUW, тоест за Sport Utility Wagon. Или в превод комби с двойно задвижване за лоши пътища. Японците откриха тази ниша през 1996 г. с Legacy Outback. През май на пазара се появи шестото поколение на Outback. Това, че всъщност става дума само за фейслифт, се забелязва след по-внимателно вглеждане: сега Outback е по-дълъг с 50 милиметра и по-широк с 35. В разрез с тенденцията височината (+70 мм) и клиренсът (+13 мм) са осезаемо увеличени. Верните клиенти на Subaru ценят това: с просвет от 213 милиметра Outback притежава по-голяма стойност от много SUV-ове от среден клас.

Още по темата

Card image cap

В нашия годишник:

Архив >

Бюлетин