Subaru oбнови XV, двигателите остават бензинови без турбо

1002
2021

Бестселърът на Subaru XV е обновен с фейслифт, който освежава дизайна и обогатява оборудването му. Сред новостите на SUBARU XV MY21 се откроява дизайнът, който е освежен без да се
нарушават основните линии на модела. Основният обект на рестайлинга е обновената предна част на автомобила: обновена решетка, по-силно изразен дизайн на бронята и по-наклонен преден капак характеризират още по-спортните линии на SUBARU XV.

Актуализиран е и дизайнът на алуминиевите джанти, диференциран за моделите с 1,6-литров бензинов двигател и за моделите с e-BOXER – новата задвижваща система на Subaru, която комбинира подпомагащ електрически мотор и двете основни технологии на Subaru: двигателя SUBARU BOXER и Symmetrical AWD – системата за задвижване на всички колела.

В допълнение се добавят изцяло нови цветове:
– Lapis Blue Pearl, който се предлага за моделите с 1,6-литров бензинов двигател.
– Horizion Blue Pearl и Plasma Yellow Pearl, които са новите цветове за моделите с e-BOXER.

Версиите Style Extra и Premium се допълват с въвеждането на камера за преден обзор, която е съществен елемент за комфорта, за улесненото шофиране в градски условия и за безопасността зад волана: тази технология улеснява и опростява шофирането в изключително често срещани ситуации в ежедневието.

Моделите e-BOXER вече разполагат с нови технологии: X-MODE с 2 режима, SI-Drive и e-Active Shift Control.
Системата X-MODE е обновена и сега се добавя възможността за управление на сцеплението при различни метеорологични и пътни условия:
– SNOW/DIRT е перфектен за справяне с хлъзгави повърхности, покрити със сняг, пръст или чакъл;
– D.SNOW/MUD е идеален за особено груби пътища, където гумите могат да останат без сцепление, като например при дълбок сняг или дълбока кал. Системата SI-DRIVE, система за управление на електрониката на автомобила, позволява персонализирането на отговора на командите на водача в двата режима Intelligent и
Sport. Тази система – комбинирана с лостчета за смяна на предавките от волана – подобрява удоволствието от шофирането.

В допълнение, за първи път се предлага e-Active Shift Control, който се активира, докато автомобилът е в Спортен режим: когато водачът – преди да навлезе в завой – натисне педала на спирачките, се симулира понижаване на предавките с двоен ефект на увеличаване на спирачното действие на двигателя при завиване и улесняване на излизането от завой с бързо ускоряване, благодарение на това, че оборотите на двигателя са близки до тези с максималния въртящ
момент.

Още по темата

Card image cap

В новия брой:

Архив >

Бюлетин

История на автомобила в Царство България 1896 – 1946

Това е първата книга в нашата и световната историко-техническа литература, която представя подробен анализ на автомобилната еволюция в България през първата половина на ХХ век, базиран на автентични снимки и документи.

70лв