AUTO BILD България / Subaru прави фейслифт на BRZ

Subaru прави фейслифт на BRZ

Subaru BRZ получава фейслифт. Така компактният спортист върви по стъпките на своя аналог Toyota GT 86


31
окт.
2016

Subaru прави фейслифт на BRZ. Така спортният модел от Япония върви по стъпките на своя „събрат“ Toyota GT86, чиято обновена версия беше представена на автосалона в Ню Йорк т.г. Освен променен дизайн на предната броня BRZ получава нови LED-фарове, които включват и LED-ивици за дневни светлини. Диоди има и във фаровете за мъгла. Отзад освен LED-стоповете впечатление прави и алуминиев спойлер с нова визия.

G-монитор представя надлъжно и странично ускорение

От Subaru са преработили инструментите в интериора: два дигитални дисплея (единият 4,2-инчов пред шофьора и един 6,2-инчов на инфотейнмънт системата) са най-очебийните промени тук. Мултифункционалният волан също е преработен, а мултифункционалният дисплей в арматурното табло показва например надлъжно и странично ускорение. Модифицирани пружини и амортисьори и по-голяма стабилизираща щанга трябва да осигурят по-добро пътно поведение. Vehicle Dynamics Control (VDC) е получил един допълнителен режим – Track позволява леко презавиване в бързи завои. Една особеност доказва, че и в бъдеще BRZ иска да остане истински спортист: наред с комбинацията от предно разположен двигател и задно задвижване всички системи за стабилност могат да бъдат изключени. Серийно машината разполага с асистент за изкачване по наклон, за най-спортно ориентираните клиенти Subaru предлага пакета Performance със спирачки Brembo и амортисьори Sachs, както и специални 17-цолови джанти.

Боксерът остава непроменен

4-цилиндровият боксер с работен обем 2 л развива 200 к.с. и максимален въртящ момент 205 Нм. Спонтанно „развъртане“ гарантира архитектурата на двигателя с еднакъв диаметър и ход на буталото (86 х 86 мм). За смяната на предавките се грижи или ръчна, или автоматична трансмисия с лостчета за превключване от волана. Базовата версия на BRZ струва около 65 000 лева.

Още по темата

Card image cap
Въпреки уникален микс от материали: новото Audi A8 по-тежко от предшественика си!

6
апр.
2017

Очаква се моделът да дебютира на изложението във Франкфурт тази есен

Card image cap
Неудържимият Donkervoort D8 GTO

18
юли
2016

Спортен автомобил с 380 к.с. може да предизвика насмешки. Но не и когато тези 380 к.с. задвижват 695 килограма като при Donkervoort D8 GTO. Първите ни впечатления!

Card image cap

В последния брой:

Архив >