2402
2019
2019
През 2018 г. Citroën се нарежда на второ място по продажби в Европа на къмпинг автомобили. За последните 4 години Citroën регистрира най-доброто развитие от всички производители в този сегмент. Парзарният дял на марката е вече над 10%, а ръстът е над 71%. SpaceTourer, който предлага множество трансформации, има значимо участие в този ръст. SpaceTourer The Citroënist Concept, който ще бъде представен в Женева, е верен на 100-годишната история на един бранд, който е посветен на мобилността и предлага възможности за бягство със семейството или в компанията на приятели. Той е символ на динамиката на Citroën в сферата на къмпинг автомобилите и се характеризира с :
- Представен за пръв път пред широката публика, SpaceTourer The Citroënist Concept е модерен ван със собствен характер, вдъхновен от стремежа към свобода и споделяне. Той е истинско място за живот и работа на колела и предлага възможности за бягство без ограничение.
- Името му е свързано с привързаността на феновете към марката, чийто ДНК той несъмнено носи: атрактивен силует, характер, обещание за мобилност в условия на цялостен комфорт.
- Още по-голяма свобода на движение, осигурена от придружаващия концепта велосипед Rider The Citroënist by Martone, разработен в партньорство с Marton и носещ стилистичните кодове на модела. Велосипедът ще бъде продаван онлайн на lifestyle.citroen.com/ като част от гамата продукти « The Citroënist ».
- На базата на модела SpaceToure, този уникален концептуален автомобил за къмпинг предлага интериор, разработен съвместно с Pössl (компанията, която разработва Campster). На борда могат да спят 2-ма души, побира се един велосипед и на разположение има свързан онборд офис.
- SpaceTourer The Citroënist Concept е израз на динамичността на Citroën на пазара на къмпинг автомобилите, на който марката отчита растеж 71% и достига пазарен дял в Европа за 2018 г. над 10%.