2016
ТЕ СА РЕДКИ СПЕЦИАЛИСТИ: изгодни автомобили с много място, с обикновена и добра техника и без ненужен предикат „премиум“. Обичайно тези характеристики се числят към добрия тон.
Все пак ние смятаме, че без сложните системи като автоматична трансмисия с два съединителя, битурбо мотор и двойно задвижване, както и без гледка от високо а ла SUV човек може да се справи съвсем добре в ежедневието и с малък брой асистиращи системи за водача. Сетихме се за два модела, които напълно отговарят на това описание. Например новият Fiat Tipo действа класически: седан каросерия, малък дизелов мотор, механична скоростна кутия, конвенционално окачване.
На борда няма дори изнервяща система Start-Stop. Задното окачване е семпло, а платформата е на малък автомобил – тези неща обаче така или иначе не се виждат. Всичко това е задвижвано от притежаващ 120 к.с. двигател MultiJet 1.6, а дължината на Tipo е 4,53 метра. В края на краищата вътре се побират петима възрастни пасажери и багаж (520 литра). Škoda е на същата вълна, като с Rapid ни представя една напомпана Fabia. Rapid използва дизеловите мотори на VW (в нашия случай 1.6 TDI със 115 к.с), както и 5-степенна механична трансмисия. Тук също има много място за петима и за техния багаж (550 литра), разпределени на дължина от 4,50 метра.
Седни! В Škoda позата на седене изглежда удобна, но седалките с на пръв поглед добри опори не функционират оптимално, а тапицерията им е прекалено мека. В Tipo задните части и гърбът на пасажера имат по-голямо удобство – въпреки че повърхността за бедрата е недостатъчна
Продължете на следващата страница …