Škoda: не само ние бяхме грозни през 90-те


29
авг.
2018

Ако имате снимки от 90-те във фотоалбумите си, най-вероятно няма да изгаряте от желание да ги показвате на останалия свят днес. Тези прически. Тези дрехи. Тези очила. Тези цветове… Skoda ни връща във времето на хитове като Rhythm of the Night и Casablanca със забавен рекламен спот, завършващ със сентенцията „Не само ние бяхме грозни през 90-те“. Клипът, който представя странно облечени хора под звуците на характерното преди четвърт век диско, е замислен като самоирония към чешката марка. Накрая във видеото обаче е представен нов модел на компанията – SUV-ът Kodiaq, който разкрива, че в наши дни чехите правят модели с приятна визия.

Още по темата

Card image cap
Щурата радост от шофирането – Fiat Abarth 595

23
юни
2016

След фейслифта на нормалния Fiat 500 версията Abarth също може да се похвали с нова визия. Първи впечатления от Abarth 595 Competizione със 180 к.с.!

Card image cap

В последния брой:

Архив >