Škoda: не само ние бяхме грозни през 90-те


29
авг.
2018

Ако имате снимки от 90-те във фотоалбумите си, най-вероятно няма да изгаряте от желание да ги показвате на останалия свят днес. Тези прически. Тези дрехи. Тези очила. Тези цветове… Skoda ни връща във времето на хитове като Rhythm of the Night и Casablanca със забавен рекламен спот, завършващ със сентенцията „Не само ние бяхме грозни през 90-те“. Клипът, който представя странно облечени хора под звуците на характерното преди четвърт век диско, е замислен като самоирония към чешката марка. Накрая във видеото обаче е представен нов модел на компанията – SUV-ът Kodiaq, който разкрива, че в наши дни чехите правят модели с приятна визия.

Още по темата

Card image cap
Golf-ът на Бекъм отива на търг

7
дек.
2015

Първият автомобил на Дейвид Бекъм се продава. Тюркоазеният Golg III разполага с цели три сертификата за идентичност. Парите ще бъдат дарени на детската клиника на болницата Great Ormon Street

Card image cap

В последния брой:

Архив >