2017
Рент-а-кар компанията Sixt е позната по целия свят с провокативните си рекламни кампании. Последното доказателство: посредством Facebook и Twitter тя се опитва да намеси други марки в Social-Media битка. „Жертвите” ceга: трите известни бранда Schwarzkopf, Ritter Sport и After Eight. Sixt интерпретира по нов начин техните рекламни кампании и по този начин промотира собствените си продукти. В обръщение към производителя на шоколади, от Sixt задават въпроса: “Хей, @RITTER_SPORT_DE, кой в наши дни има нужда от шоколад в квадрат, като може да има 300 конски сили.” От Ritter обаче не остават по-назад, като отговарят: „На кого са му нужни 300 конски сили, като може да вдига високи обороти и с шоколадче.” По-долу можете да видите и провокациите към другите фирми.

“Мюхнен, 8 часът. Прическата е запазена. Сега наемете изгодно BMW M4 Cabrio на sixt.de.” Предизвикваме Schwarzkopf: ще издържите ли теста на BMW M4 Cabrio?

„Финото английско изкуство. Сега наемете изгодно Jaguar XF на sixt.de.” After Eight, нашите англичани са по-свежи дори от вашия ментов пълнеж.