Sixt пуска секси реклама

С нов спот компанията за автомобили под наем иска да стимулира потенциалните си клиенти да си поръчат кабриолет – с палава блодинка, изпълнена със страстни пролетни чувства


25
мар.
2016

Хората от Sixt са известни със смелите си рекламни кампании – преди време централата им беше зарита със заплашителни писма след лансиране на слогана „Скъпи гърци, Sixt отново приема драхмата“, по-късно стачката на Deutsche Bahn беше използвана като „магнит“ за привличане на нови клиенти към представителствата по гарите, в ролята на „посланик“ на бранда е влизала дори и Ангела Меркел… Силата на всички акции винаги е била в провокацията. С настъпващата пролет идва и следващият епизод – знойна блондинка „точи лиги“ на Mercedes CLA в униформа на Sixt, изпълнена от любовни и страстни чувства с настъпването на пролетта. Идеята е те да бъдат прехвърлени към потенциалните клиенти, които да наемат кабриолет. В Мрежата кампанията получи различни оценки – за някои хора тя е много закачлива и приятна, а за други – „примитивна и сексистка“.

Още по темата

Card image cap
CLIO R.S.16: Нов концептуален автомобил, който ще демонстрира опита на Renault Sport

30
май
2016

Концептуалният автомобил отбелязва 40-та годишнина на Renault Sport и завръщането във Формула 1. Моделът използва най-мощния двигател от гамата на Renault,и се откроява сцветовете на болида R.S. 16F1. Clio R.S. 16 ще бъде представен по време на бляскавата надпревара Grand Prix в Монако този уикенд.

Card image cap

В последния брой:

Архив >