Sixt пуска секси реклама

С нов спот компанията за автомобили под наем иска да стимулира потенциалните си клиенти да си поръчат кабриолет – с палава блодинка, изпълнена със страстни пролетни чувства


25
мар.
2016

Хората от Sixt са известни със смелите си рекламни кампании – преди време централата им беше зарита със заплашителни писма след лансиране на слогана „Скъпи гърци, Sixt отново приема драхмата“, по-късно стачката на Deutsche Bahn беше използвана като „магнит“ за привличане на нови клиенти към представителствата по гарите, в ролята на „посланик“ на бранда е влизала дори и Ангела Меркел… Силата на всички акции винаги е била в провокацията. С настъпващата пролет идва и следващият епизод – знойна блондинка „точи лиги“ на Mercedes CLA в униформа на Sixt, изпълнена от любовни и страстни чувства с настъпването на пролетта. Идеята е те да бъдат прехвърлени към потенциалните клиенти, които да наемат кабриолет. В Мрежата кампанията получи различни оценки – за някои хора тя е много закачлива и приятна, а за други – „примитивна и сексистка“.

Още по темата

Card image cap
Mercedes Concept EQA: предшественикът на компактния електрически Benz

12
сеп.
2017

Mercedes представя на автосалона във Франкфурт прототип на електрически компактен модел – EQA. АUTO BILD ви разкрива най-важното за него!

Card image cap
Това е Seat Tarraco

19
февр.
2018

След Arona и компактния Ateca сега на пазара предстои да излезе Seat Tarraco. Испанците показаха първи снимки, а AUTO BILD ще ви даде информация за модела

Card image cap

В последния брой:

Архив >