Sixt пуска секси реклама

С нов спот компанията за автомобили под наем иска да стимулира потенциалните си клиенти да си поръчат кабриолет – с палава блодинка, изпълнена със страстни пролетни чувства

2503
2016

Хората от Sixt са известни със смелите си рекламни кампании – преди време централата им беше зарита със заплашителни писма след лансиране на слогана „Скъпи гърци, Sixt отново приема драхмата“, по-късно стачката на Deutsche Bahn беше използвана като „магнит“ за привличане на нови клиенти към представителствата по гарите, в ролята на „посланик“ на бранда е влизала дори и Ангела Меркел… Силата на всички акции винаги е била в провокацията. С настъпващата пролет идва и следващият епизод – знойна блондинка „точи лиги“ на Mercedes CLA в униформа на Sixt, изпълнена от любовни и страстни чувства с настъпването на пролетта. Идеята е те да бъдат прехвърлени към потенциалните клиенти, които да наемат кабриолет. В Мрежата кампанията получи различни оценки – за някои хора тя е много закачлива и приятна, а за други – „примитивна и сексистка“.

Още по темата

Card image cap

В новия брой:

Архив >

Бюлетин