Sixt взе на подбив Свети Валентин (ВИДЕО)

Темата за събирането на хората и любовта често е използвана в рекламите – тъй като подобни емоции засягат всички потребители. Sixt преоткрива мотива по нетрадиционен начин


9
февр.
2018

Свети Валентин е един от любимите празници на рекламния бранш. Ето защо през февруари романтика струи от всички комуникационни канали. Компанията за автомобили под наем Sixt също не пропуска да се „заиграе“ с Деня на любовта. Спотът на гиганта в рент-а-кар бизнеса може направо да разплаче по-чувствителни – до финала, в който настъпва драматичен обрат – и ще избухнете в смях. Ще издаден само посланието на финала – „Sixt може да бъде не само емоционален, но и изгоден.“

Още по темата

Card image cap

В последния брой:

Архив >