Гурутата на тема 911 от Singer телепортират рали-миналото на Porsche в настоящето. На базата на 964 те са създали истинско офроуд бижу.
Парите не ни правят щастливи. Но именно с пари можете да си позволите това превъзходно 911 с въздушно охлаждане на Singer. А това е много близо до перфектното щастие. Това е рали автомобилът на специалистите на тема Porsche от калифорния и е създаден по желание на дългогодишен техен клиент. Проектът се нарича ACS (All-terrain Competition Study) и е готов да участва в сурови офроуд състезания като Baja 1000 или Rally Dakar. Така хората от Singer са направили 911 за сафари – такова, каквото почитателите на Porsche желаят отдавна!
ACS е базиран на 964 от 1990 г., като всъщност се касае за два автомобила с различна настройка. Клиентът е избрал белия за високоскоростни състезания в пустинята, а червения – за изпитания с голяма част от асфалтови пътища. И двата автомобила са конструирали с британския рали-специалист Ричард Тътхил. Той има пръст и при създаването на Porsche-тата за рали 953 и 959. Двата състезателни модела на Singer не се шегуват на тема рали. Те са оборудвани с окачване за офроуд с екстремно дълги ходове на пружините и по два настройващи се амортисьора на всяко колело. Новата карбонова каросерия. Новата карбонова каросерия е приютила четири 16-цолови джанти с гуми за офроуд. Шасито и подът на автомобила са допълнително подсилени.
В задницата на ACS работи разполагащ с въздушно охлаждане Twinturbo-боксерен двигател с минимум 456 к.с. и 569 Нм максимален въртящ момент. Според Singer мощността на 3,6-литровия мотор може да бъде увеличена още. Трансмисията е 5-степенна секвенциална от автомобилния спорт, а задвижването е двойно – с три диференциала. Големият резервоар осигурява допълнителен пробег, а седалките тип корито и клетката срещу преобръщане със сертификати от FIA се грижат за безопасността на пасажерите. Други рали-екстри са хидравличната ръчна спирачка и GPS-навигационно устройство.
И двата автомобила ACS разполагат с типичните, спиращи дъха детайли на Singer. Задната броня е с две много красиви ауспухови тръби и с кука за теглене. Воланът пък е истинска скулптура. Белият , ACS има препратки към легендарния Rothmans-959. От Singer не съобщават цената на преработката. Други проекти Porsche на Singer надминават сумата от милион – вероятно такъв е случаят и с болидите ACS – естествено на бройка. Така, че ако желаете и разполагате с нужните средства, можете да звъннете на Singer и да поръчате своето Porsche за ралита.