2015
Резултати на Shell за 2015 г. показват, че компанията е продала повече от 100 милиона кафета и кафе специалитети и 250 милиона студени напитки през годината. Генерирани са 450 милиона общи хранителни продажби във веригата от 45 000 бензиностанции в 80 държави по целия свят, където се обслужват ежедневно повече от 25 милиона клиенти.
Данните показват, че продуктите от асортимента на deli2go добиват все по-голяма популярност и в България и интересът към хранителната оферта и кафе напитките по бензиностанциите в страната нараства. Компанията непрестанно развива висококачествените продукти и услуги, които предлага на своите клиенти както по отношение на горивата, така и на храните и напитките на обектите на веригата, които се превръщат във все по-предпочитано място за почивка по време на път.
Годишно клиентите на Shell в страната закупуват повече от 2 милиона кафе и кафе специалитети, почти 2,5 милиона студени напитки и компанията е генерирала над 3 милиона общи хранителни продажби. Oт въвеждането на търговската марка deli2go в страната през 2013 г. до сега, Shell България е успяла да развие богат асортимент от предложения, които са направени в съответствие с вкуса и предпочитанията на българския потребител и са с фокус върху здравословния характер на храните и напитките. Целта на компанията е да предлага разнообразни хранителни продукти, които да действат като „гориво“ за организма – да засищат глада и да повишават енергията, за да поддържат шофьорите тонизирани на пътя и в същото време да са пълноценни и здравословни.