Second hand: Audi Allroad – всестранен талант или каца без дъно?


31
май
2017

Да изглежда добре, да е проходимо и просторно. Независимо дали се движите из града или извън него, моят автомобил-мечта не се плаши от нищо. SUV? Не, прекалено ми е голям и внушителен.

Перфектната комбинация: двойно задвижване и много място

Първото поколение на Audi Allroad (1999–2005) и наистина уникален модел, защото за разлика от наследника си той се предлагаше дори с понижаващи предавки (опция). За мен това е перфектната комбинация: висока проходимост благодарение на двойното задвижване и елегантна комби-каросерия вместо внушителността на един SUV. При Autopark в Хамбург е паркиран моят всестранен талант с любимия (и мразен) V6 TDI със 163 к.с. Грубо работещият 6-цилиндров двигател разгръща мощна тяга, но този тук вече е изминал 221 700 километра. При 240 000 км се налага смяна на ангренажните ремъци, което заедно с нова водна помпа струва около 2000 лева. И е добре да ги планирам още при покупката. Нашият екземпляр струва 5600 лева и е сред евтините оферти на пазара. Големите пробези са нещо типично за Allroad, затова е добре да търсите сериозен продавач, който да ви представи безупречно попълнена сервизна книжка. В случая всичко е наред. И съм сигурен, че Allroad ще навърти 300 000 км при най-добро здраве.

Типично Audi: добра изработка и качествени материали. И изглежда добре дори и след години

+ Добро качество в дългосрочен план, перфектно сцепление, много място, мощен и икономичен двигател, висок прикачен товар, висока проходимост с понижаващи предавки (опция)

– TDI само с норма за вредни емисии Euro 3, високи разходи по поддръжката (V6-TDI), износени разпределителни валове и спукани цилиндрови глави при V6 TDI, висок разход на гориво (бензинови мотори)

Оценка

Рустикална визия, двойно задвижване и много място: Allroad предлага талантите на SUV, но е много по-елегантен и ненатрапчив. Но V6 TDI може да ви изненада със скъпи повреди, затова купувайте само добре поддържани екземпляри.

Още по темата

Card image cap
Opel Signum втора ръка: някога возех шефа…

3
юли
2017

Signum e базиран на Vectra и е солиден. Задната му седалка се регулира и има хладилна кутия.

Card image cap
Кое А4 да изберем?

30
юни
2016

Седан и комби, по избор двойно задвижване, три нива на оборудване, седем двигателя – ние ще ви разкрием света на модела от Инголщат

Card image cap
Доклад за качество: Кои марки са най-издръжливи?

26
февр.
2017

20 марки в голямо сравнение: кои от тях се отличават с качество в дългосрочен план и надеждност? Коя марка може да се похвали с най-доволни клиенти?

Card image cap

В последния брой:

Архив >