Seat Ibiza (6J/6P) от 7000 лева: не изглежда остарял дори и след 9 години

Този Seat Ibiza не изглежда остарял дори и след 9 години. Но дали същото може да се каже и за техниката?


28
сеп.
2017

ЩЕ ПОВЯРВАТЕ ЛИ, че в нашия зелен Seat има доза Lamborghini? Звездният дизайнер Люк Донкерволке отговаряше за дизайна на горещите спортни автомобили от Сант‘Агата Болонезе, преди да се премести в Испания през 2005 година и да стане главен дизайнер на Seat. Негово дело е четвъртото поколение на бестселъра с интересен дизайн, остри ръбове, агресивна предна част и стегната задница, който винаги привлича погледите, особено в комбинация с ярките цветове на лаковото покритие.

В нашия зелен Seat има доза Lamborghini

За разлика от своите подчертано сериозни братовчеди от същия концерн Polo и Fabia малкият „испанец“ не само носи името на младежкия остров на вечните партита, но и се опитва да бъде автомобилът с гореща кръв в това трио. Под впечатляващите ламарини се крие наложилата се платформа PQ25/A05 на концерна VW. Интериорът е приятно просторен, кокпитът е ергономичен и не скърца. Не толкова приятен е тъжният сиво-сив интериор на деловото базово оборудване Reference.

Класическият атмосферен 1,4-литров двигател не е майстор на икономиите, но е по-здрав от TSI алтернативите

И докато предишните поколения на Ibiza имаха по-скоро лоша слава, представеният през 2008 и модернизиран през 2012 и 2015 година модел е подобрен значително и почти не дава поводи за сериозна критика. Освен това яркият испански автомобил изпреварва Polo и с практичната си комби версия ST. Концепцията за сигурност на Ibiza също не изостава, което се доказва и от петте звезди в краштеста NCAP.

Дизайнерски кокпит с много сива пластмаса и докинг станция за навигационни системи TomTom

ВИЖТЕ ОБЯВИ ЗА SEAT IBIZA В НАШАТА ОНЛАЙН БОРСА

По-приятен за шофиране от флегматичния трицилиндров двигател е добрият 1,4-литров атмосферен двигател, който все пак трябва да задвижва автомобил с тегло близо 1,1 тона. Още по-подходящи за агресивната визия на Ibiza са спортните модели FR и Cupra, които с TSI двигателите си с мощност до 192 к.с. осигуряват радост от шофирането на нивото на GTI. Но тези гарантиращи радост версии катапултират Ibiza в съвсем друга ценова категория на поддръжката, с което могат да ви донесат повече тъга отколкото радост.

Още по темата

Card image cap
Тест на 12 ксенонови лампи

26
ян.
2016

Отдавна ксеноновите лампи са завладели пазара на афтърмаркет компоненти. По отношение на цените и качеството разликите между продуктите на отделните производители обаче са драстични

Card image cap
Skoda Superb на старо: XXL Passat

17
юни
2017

Автомобилно Kingsize меню на промоция - това предлага първото поколение на Skoda Superb. Който всъщност е удължен Passat

Card image cap
BMW 318i (E91) втора ръка: динамичният „товарач“

1
сеп.
2017

Това е най-търсеният автомобил в онлайн борсите за употребяване автомобили. Петото поколение на Серия 3 вече е на достъпни цени. Ние ще ви информираме на какво да обърнете внимание при огледа на употребявана "тройка"

Card image cap
Притежавам най-изгодния автомобил на света

19
мар.
2016

Олдтаймер, градска играчка, автомобил за удоволствие: по-евтино от шофирането на този Fiat 126 от 1978 година е само карането на велосипед. Сътрудникът на AUTO BILD Роланд Контни се движи с него във всекидневието

Card image cap

В последния брой:

Архив >