Междинни резултати от продължителните тестове на AUTO BILD
ДОСТА СТРАНЕН КОМПЛИМЕНТ, но всъщност имаме предвид следното: нашата Ateca от продължителния тест често изключва два от четирите цилиндъра на своя двигател 1.4 TSI. Системата за активно управление на цилиндрите е част от оборудването на „испанеца“. В режим на частично натоварване цилиндри номер 2 и 3 често си почиват. Притокът на гориво се прекъсва в този случай, а всмукателните и изпускателните клапани на двата цилиндъра също са в почивка. А на дисплея се появява надпис: „режим на работа с 2 цилиндъра“. Благодаря, иначе ще го усетите само, ако наострите уши. Както и на бензиностанцията. От диетата „изяж половината“ резултатът е 7,9 л/100 км – напълно приличен за турбобензинов агрегат със 150 к.с. Изненадващо безпроблемно минаха тези почти 100 000 километра за 7-степенната автоматична трансмисия DSG. Почти нямахме забележки за придърпване или трудно превключване – предавателната кутия се държа образцово. Остава още съвсем малко до границата от 100 000 километра.
+ Няма украса: електрически заден капак, кожена тапицерия & безключов достъп въобще не ни липсват. Двигателят и трансмисията са супер.
– Шум от скърцане в областта на предната ос. Познато ни от много модели, използващи платформата MQB. Изнервящо е!
SEAT ATECA 1.4 TSI DSG
СТАРТ март 2018
ЦЕНА С ЕКСТРИТЕ 32 095 евро
АКТУАЛЕН ПРОБЕГ 98 257 километра
ТЕСТОВ РАЗХОД НА ГОРИВО 7,9 л/100 км