Seat получава виртуален кокпит

На Mobile World Congress 2017 беше представено новото интериорно решение за испанската марка


28
февр.
2017

Най-накрая! След Audi и VW сега и испанската „дъщеря“ на концерна от Волфсбург получава т.нар. „виртуален кокпит“. Дигиталното табло беше представено на Mobile World Congress. Председателят на Управителния съвет на Seat Лука де Мео обеща, че в периода 2018-2019 г. новото интериорно решение ще намери приложение в серийните модели. С него са свързани още услуги като информация за трафика в реално време, препоръки за обекти по маршрута (напр. ресторанти, магазини и др.) и т.н. Освен това Seat ще използва и потребителския профил ID на Volkswagen. Посредством тази функция клиентите ще могат да настройват предварително режима на шофиране или амбиентното осветление. Ако със съответния автомобил е свързан смартфон, се зареждат необходимите настройки. В бъдеще това трябва да направи преди всичко Car Sharing офертите по-атрактивни, а използването на един и същи автомобил от няколко души (напр. фирмени служители или от едно семейство) – по-удобно.

Приложение на Seat от лятото в CarPlay

Seat е успял да постигне нещо много значимо в Apple CarPlay: испанската компания е първият автомобилен производител със собствено приложение там. То позволява например шофьорът да получи информация за статуса на автомобила, както и преглед на дилърите на марката. На изложението в Барселона Seat представи и един от 10-те прототипа eMii, с които трябва да бъде изпробвана електрическата технология в Carsharing-a. „Това не означава, че този модел ще бъде първият ни сериен на ток, просто е идеалното решение за подобни тестове“, потвърди де Мео.

Още по темата

Card image cap
5 „тоталки“ за 6 секунди!

22
авг.
2016

В САЩ дама взима Mercedes за пробно шофиране. Само след шест секунди обаче тестът свършва... с пет ударени автомобила

Card image cap
Мощен, буен и подходящ за състезателната писта

14
сеп.
2016

Audi вече предлага TT RS и като Roadster. Също като купето и кабриолетът се задвижва от 5-цилиндров турбомотор с 400 к.с. Първите ни впечатления!

Card image cap

В последния брой:

Архив >