Те потвърждават ефикасността на система за последваща обработка на отработени газове BlueHDi с SCR-катализатор, разположен пред филтъра за твърди частици. Тази технология позволява обработката на 90% от азотните оксиди (NOx), отделяни от дизеловите двигатели, и снижава емисиите на NOx до нива, близки до тези на бензиновите двигатели. Дизеловият мотор запазва предимството си от ниските 15% въглеродни емисии и скромния разход на гориво. Системата BlueHDi е призната като най-ефикасното средство за обработка на азотните оксиди (NOx).
Убедена в ефикасността на тази технология, PSA Peugeot Citroën я развива и инвестира в нея, за да започне прилагането й още в края на 2013 г., две години преди изменението на нормите в тази посока, като постепенно я въвежда в цялата гама дизелови двигатели Еврo 6. Инвестициите, вложени в разработването на SCR, достигат стотици милиони евро. PSA Peugeot Citroën има депозирани стотици патенти за технологията BlueHDi, която подлежи на последващо развитие и е с потенциал за прогрес по отношение на ефективността и цената, постижими към септември 2017 г. (норма Eврo 6.2).