AUTO BILD България / S-клас Cabrio: V12 без покрив

S-клас Cabrio: V12 без покрив

Mercedes AMG поставя 12 цилиндъра на S-клас Cabrio. Луксозният модел ще се появи като S 65 през май 2016 г. със 630 к.с. и 1000 Нм


14
дек.
2015

Mercedes AMG ще покаже на изложението в Детройт (11-24 януари) S 65 Cabriolet. 12-цилиндровият агрегат с 630 к.с. е новата топмоторизация на открития S-клас. Така от май следващата година V12-моторът с два турбокомпресора ще се поставя на всички варианти на модела (лимузина, Coupe и Cabrio), както и на SL и на G-клас. При шест литра работен обем моторът доставя 630 к.с. и максимален въртящ момент 1000 Нм. Обявените на скоростомера 360 км/ч обаче са леко преувеличени за S 65. Който си поръча AMG Driver’s Package, ще може да вдигне максимум 300 км/ч.

6-литровият 12-цилиндров мотор с 630 к.с. е новата топмоторизация на открития S-клас

6-литровият 12-цилиндров мотор с 630 к.с. е новата топмоторизация на открития S-клас

V12 Biturbo е символ на престиж

Тежащият над 2 тона кабриолет ускорява от 0 до 100 км/ч за 4,1 сек. Само 17 секунди отнема сгъването на покрива, който е текстилен и може да бъде поръчван в четири цвята (бежов, тъмносин, тъмночервен и черен). Визуално топверсията се отличава от „цивилните“ си събратя с повечето хромирани елементи. Eксклузивно за S 65 има 20-цолови джанти с 16 спици. От април 2016 г. новият Mercedes AMG S 65 Cabriolet ще може да бъде поръчван от клиентите. Очакваме цената да бъде около 520 000 лева. S-клас Cabrio e първият открит 4-местен луксозен лайнер на марката от 44 години насам. Визуално кабриолетът прилича на S-клас Coupe, с който си поделя около 60 процента от компонентите. Отстрани двата модела изглеждат почти еднакво.

Задната част е предимно от алуминий

Интересни новости има в задната част – при това не толкова по отношение на дизайна, въпреки че големите LED-светлини, дългият хромиран елемент, бронята със загатнат дифузьор и двете бленди на „ауспусите“ са много красиви. Емблемата звезда е дръжка за отваряне на капака и същевременно скрива камерата за движение назад. По-интересно обаче е под ламарините – тъй като задната част за кабриолета е проектирана изцяло наново. Тя е направена от алуминий, което намалява теглото – по данни на Mercedes голата каросерия при открития S-клас тежи точно толкова, колкото и при актуалното Coupe.

За увеличаване якостта на каросерията допринасят многобройни усилващи елементи в пода и стената зад задните седалки. Тази стена е направена от магнезий с алуминиеви профили и е свързана с два ляти алуминиеви детайла към страничната стена. В стената се намират дъгите срещу преобръщане, които излизат с помощта на пиропатрони, както и отворът за дълги товари.

Новата задна част е направена от алуминий. Покривът се скрива в багажника.

Новата задна част е направена от алуминий. Покривът се скрива в багажника.

Open Air Lounge с усещане за яхта

Интериорът! Той е толкова благородно обзаведен и при свален покрив трябва да напомня на „Open Air Lounge с усещане за яхта“. Според Mercedes S-клас Cabrio бил „най-комфортният кабриолет на света“. За оптимална защита срещу вятъра германците предлагат системата Aircap, която се състои от подвижен ламел срещу вятъра с мрежа, изключително тихи дифузьорни „ребра“ в рамката на предното стъкло и от ветробран. Познатият от други модели Airscarf (б.пр. „въздушен шал“) осигурява топъл въздух за вратовете на шофьора и пътника до него. Който иска още повече топлина, може да поръча опционалния пакет с подгряване на подлакътниците, седалките и волана.

За първи път: Mercedes-AMG S-клас Cabrio

Всичко останало – двигатели, асистиращи системи – кабриото наследява от купето. Топмоделът от „топлес“ семейството ще бъде AMG-версията S 65, която е тотална новост в историята на тунинг ателието. Освен развиващия 630 к.с. S 65 ще има и S 63 Cabriolet, който генерира 585 к.с. от 5,5-литров V8-двигател с два турбокомпресора. За да направят машината истински бърза, хората от AMG намаляват теглото й, като използват специален литиево-йонен акумулатор, олекотени джанти и композитни спирачки. Ауспухова система с клапи гарантира върховен звук.

Иновативните системи за защита от вятъра и за затопляне осигуряват върхов за кабриолет комфорт

Иновативните системи за защита от вятъра и за затопляне осигуряват върхов за кабриолет комфорт

Технически данни Mercedes-AMG S 63 4Matic Cabriolet: Мотор: V8 Biturbo • Работен обем: 5461 куб.см • Макс. мощност: 585 к.с. при 5500 об/мин • Макс. въртящ момент: 900 Нм при 2250-3750 об/мин • Разход на гориво: 10,4 л/100 км• CO2-емисии: 244 г/км • Тегло: 2110 кг • Относителна мощност: 3,61 кг/к.с.• Ускорение 0-100 км/ч: 3,9 сек • Макс.скорост: 250 км/ч• Д/Ш/В: 5044/1913/1430 мм.

Технически данни Mercedes-AMG S 65 Cabriolet: Мотор: V12 Biturbo • Работен обем: 5980 куб.см • Макс. мощност: 630 к.с. при 4800-5400 об/мин • Макс. въртящ момент: 1000 Нм при 2300-4300 об/мин • Разход на гориво: 12,0 л/100 км •  CO2-емисии: 272 г/км • Тегло: 2255 кг  • Относителна мощност: 3,58 кг/к.с.• Ускорение 0-100 км/ч: 4,1 сек • Макс.скорост: 250 км/ч • Д/Ш/В: 5044/1913/1430 мм.

 

 

 

 

 

Още по темата

Card image cap
Оставяш си колата на автомивка, правят копие на ключа

10
февр.
2017

Нагла схема за кражба на автомобили разкрива „Уикенд“

Card image cap
Къде са електрическите автобуси?

27
мар.
2018

На автобусите се падат огромен дял от емисиите на азотни оксиди. Въпреки това дори в развити държави като Германия почти не се срещат електробуси – а в Китай те са много на брой

Card image cap
С това S8 D2 на 53 хил. км ще се почуствате като Робърт де Ниро

15
авг.
2017

Автомобилът е с перфектно запазен екстериор и интериор и се продава за 32 хил. лева – но е с десен волан

Card image cap
Нова ера за VW с E-Bulli

12
дек.
2015

VW иска да започне нова ера през 2016 г. За целта на изложението за електроника във Лас Вегас CES хората от Волфсбург ще покажат електрическо Bulli

Card image cap
Ford представи Focus номер 4

10
апр.
2018

Ford представи новото поколение на Focus. Четвъртата генерация на модела прави сериозна крачка напред по отношение на дизайна, интериора и оборудването

Card image cap

В последния брой:

Архив >