S-клас на старо: опасност от финансов колапс


4
май
2017

Нашата оценка

Цената е добра, но само при положение, че търговецът отстрани описаните недостатъци.

Това ни дразни

Високата техническа сложност на W 221 си има и своите недостатъци. Множество от комфортните системи като въздушното окачване Airmatic или масажиращите седалки (мултиконтурни седалки) не са особено надеждни. Седемстепенната автоматична трансмисия 7G-Tronic (която е серийна при всички модели с изключение на версиите V12) често се поврежда, което се изразява със силни тласъци при превключване, „прескачане” на предавки и забавени реакции, които в много редки случаи могат да бъдат „излекувани” с ъпдейт на софтуера. При V6- и V8-бензиновите двигатели до септември 2006 година заради дефектен материал много бързо се износва едно от верижните зъбни колела на разпределителния вал.

Верижно зъбно колело: при V6- и V8-бензиновите двигатели до 9/2006 г. се износва едно от зъбните колела. Разходи: до 6000 лева

Акумулатор: заради високия разход на електроенергия в покой при дълъг престой на автомобила S-класата често не може да „запали” заради изтощен акумулатор

Извод

S-класата е натъпкана в високотехнологична техника, а ремонтите са скъпи. Поради това е добре да инвестирате повече и да купувате само от търговец, който дава гаранция.

 

Още по темата