S-клас минава на ток


3
апр.
2018

Ключовата дума при изцяло новите големи електрически платформи е модулност. Което означава максимална конструктивна свобода при максимални синергични ефекти. Първият Mercedes от този особен вид ще бъде EQ-S (V 295) през 2020 година. Интересното е, че наследникът на S-клас (W 223) и голямата електрическа лимузина ще се появят на пазара почти едновременно. Но въпреки дългото си междуосие като размери EQ-S е позициониран между S- и Е-клас. И все пак предлага повече място в интериора от предвидения за дизелови и бензинови двигатели S-клас заради по-компактната конструкция на електрическото задвижване. Разликата е в три елемента: по-голямото разстояние между осите, по-голямата широчина и ниският пакет акумулатори, който понижава центъра на тежестта.

Още по темата

Card image cap
Новото RS4: с две турбини и шест цилиндъра

23
февр.
2017

Най-мощната модификация на „четворката“ ще разчита на мощност 456 к.с.

Card image cap
Екологично чудовище с мощност 1088 к.с.

24
февр.
2016

Електромобил с 1088 к.с.? Хърватският конструктор Мате Римац ни демонстрира точно това. Concept One ще бъде представен на автомобилното изложение в Женева следващата седмица

Card image cap
Аlpine готви SUV със спортни гени

1
мар.
2017

Renault планира още модели: след спортното купе през 2018 г. ще дойде и SUV Alpine

Card image cap
Първият автомобил без шофьор

7
апр.
2016

Екстремна автономност: в Холандия по обществените пътища вече се движи малък автобус без шофьор. AUTO BILD се повози на него

Card image cap
Новото Evo е кросоувър!

26
окт.
2017

Концептът e-Evolution се отказва от наследството на Evo

Card image cap
Нови SUV-ове от Mercedes

17
окт.
2016

Mercedes разширява гамата си от модели с малък G-модел – и обновява останалите си SUV-ове. Дори E-клас T-модел ще излезе извън нормалните пътища като All Terrain

Card image cap

В последния брой:

Архив >