RS 6-S и Q8-S са асовете за юбилея на Abt

0703
2022

Всички варианти „Johann“ вече са продадени, но не всички клиенти са доволни: за 125-тия семеен юбилей хората от Abt пускат още два нелимитирани, мощни модела – RS 6-S и RS Q8-S.

Abt празнува 125-ти юбилей. Добра причина за отваряне на шампанското. Този път Abt го направиха с най-ексклузивния модел във фирмената история, разполагащия с 800 к.с. „Johann Abt Signature Edition“ на базата на RS-6.

Всички екземпляри са продадени, но търсенето не спира. Затова германските тунинг-специалисти ще пуснат на пазара две „по-меки” версии на RS 6 и RS Q8, разпознаващи се със спортното „S“ в името: RS 6-S и RS Q8-S.

Обединява ги V8-битурбо двигателят, който серийно разполага с 600 к.с. и  800 нютонметра максимален въртящ момент от 4 литра работен обем. И двата са превъзходно пъргави още в серийната си настройка. Потенциалът му е доста по-голям – Abt го доказаха с Johann.

Със собственото устройство за управление на двигателя Abt Engine Control (AEC) тунинг-специалистите изтръгват 700 к.с. и 880 Нм. Звучи много яко, но не и чак брутално.

Abt осигурява по-спортна натура на моделите

Цялата мощ е на разположение почти веднага – за ускорението от 0 до 100 км/ч това означава подобрение от три десети от секундата – за двата модела.

От Abt са тунинговали не само мощността на двигателя, но и окачването –  то е станало значително по-спортно. При RS Q8-S има 23-цолови джанти, които не подобряват особено комфорта на возене, но усъвършенстват сцеплението и стабилността на управлението.

RS 6 – клони към майстор на завоите

Доста спортният по натура RS 6 е получил от Abt окачване с регулиращи се пружини, както и смъкване с до 25 милиметра отпред и до 30 мм отзад. Така страничното накланяне се редуцира допълнително и RS 6 се превръща в майстор на завоите.

От Abt са разкрасили двата модела със солидно количество прозрачен карбон, предни спойлери и разделен на две заден спойлер. Също така има допълнителни елементи на праговете, както и ауспухова уредба от неръждаема стомана със 102-милиметрови крайни бленди. Цената на целия тунинг е 85 000 лв. без монтажа.

ИЗВОД

Винаги може още: разкрасени и спортно наточени, двата модела на Abt във XL- и XXL-формат се представят убедително. Те не са прекомерно внушителни и притежават солидна мощност.

Още по темата

Card image cap

В новия брой:

Архив >

Бюлетин