AUTO BILD България / RS 4 oтново с V6 Biturbo

RS 4 oтново с V6 Biturbo

Audi отписва V8 от RS 4. Новата топмодификация на А4 идва на пазара с V6 Biturbo от RS 5, като мощността остава 450 к.с.


12
сеп.
2017

Атмосферният „осмак“ вече е история! При RS4 Audi се завръща към Biturbo-моторизацията. В началото на 2018 новата топмодификация на А4 ще се появи на пазара с 6-цилиндров мотор и два турбокомпресора – същата формула като при първото RS4 с вътрешнозаводско означение B5. 2,9-литровият „шестак“ ни е познат от RS 5 и в RS4 също развива 450 к.с. В сравнение с предшественика въртящият момент е увеличен от 430 на 600 Нм. В унисон с традициите на марката, Audi ще лансира новото RS4 само като Avant. Все още не е сигурно дали ще има и седан на по-късен етап. Най-вече за пазарите в Китай и САЩ триобемна каросерия би могла да генерира повече продажби. Освен това Audi има и „лимузина“ на RS 3.

И визуално RS 4 Avant веднага бива разпознат като RS-модел и се ориентира не само технически, но и визуално към Coupe-то RS5. Четвъртата генерация на RS4 има впечатляваща осанка – благодарение на раздутите с 30 мм калници. Въздуховодите около предните и задните светлини нямат реална функция – те са само за красота. Типични за RS са овалните ауспухови тръби, дифузьорът отзад и надписът Quattro отпред. Естествено, и новото RS4 серийно е 4х4. Моделът ще може да бъде поръчван още от тази есен на цена минимум 159 600 лева.

„Най-наточената“ версия на A4 се разпознава като RS-модел още при първия поглед към интериора. Отвътре откриваме спортни седалки с шевове в специфична форма, RS-волан и осветени лайстни на праговете. Иначе модификацията разполага с всичко, което има и за нормалното А4: от виртуален кокпит с измерване на странично/надлъжно ускорение до Head-Up дисплей с RS-показания.

По отношение на 2,9-литровия V6 Biturbo, quattro-задвижването и 8-степенния автоматик Audi не оставя алтернатива на клиентите си. Серийно колата разполага с RS-екстри като овални ауспухови тръби, спойлер за покрива, дифузьор и 19-цолови джанти. 20-цолови могат да бъдат поръчани срещу доплащане. Заводски RS 4 е 7 мм по-ниско от А4 със спортно окачване. На който това не му е достатъчно, може да поръча и спортно окачване RS plus с Dynamic Ride Control (DRC). Опционално Audi предлага за RS 4 също керамични спирачки, динамично кормилно управление и матрични LED-фарове. Kлиентите могат да доплатят също за спортен диференциал отзад и за пакет RS Dynamic с максимална скорост 280 км/ч.

Технически данни

Audi RS 4 Avant • Двигател: V6-Biturbo • Работен обем: 2,9 л • Макс. мощност: 331 кВт (450 к.с.) • Макс. въртящ момент: 600 Нм при 1900 до 5000 об/мин • Ускорение: 0-100 км/ч за 4,1 сек • Макс. скорост: 250 км/ч (опционално 280 км/ч) • Тегло: 1790 кг • Разход: 8,8 л/100 км • Цена: от 159 600 лв.

Още по темата

Card image cap
Hyundai представи Veloster N с 275 „коня“

28
ян.
2018

Модификацията е първата N-ка на корейската компания за щатския пазар

Card image cap
Ferrari Enzo тъне в прах

8
февр.
2016

От години полицията в Дубай пази зорко Ferrari Enzo, което тъжно „дреме” под слой прах – и не може да бъде продадено

Card image cap
Новото M550d xDrive: с 4 турбини и най-мощния дизелов „шестак“

26
апр.
2017

Най-новото предложение в графата M Performance комбинира среден разход 5,9 л с мощност 400 к.с. и максимален въртящ момент 760 Нм

Card image cap

В последния брой:

Архив >