Renault oбединява Dacia и Lada


15
ян.
2021

Dacia представи своя 5-годишен план, като част от стратегията Renaulution на Groupe Renault. Със създаването на бизнес подразделението Dacia-Lada, Dacia ще повиши своята ефективност и конкурентоспособност, като същевременно навлезе в нова територия по отношение на продуктите си. Представянето на концептуалния модел Bigster проправя пътя към нови хоризонти за Dacia в сегмент C. „Dacia ще остане Dacia, винаги предлагаща надеждни, автентични решения с най-добро съотношение качество-цена за разумните купувачи. Със създаването на бизнес подразделението Dacia-Lada ние ще се възползваме в пълна степен от преимуществата на модулната платформа СMF-B, ще подобрим своята ефективност и допълнително ще увеличим конкурентоспособността, качеството и привлекателността на нашите продукти. Ще имаме всичко необходимо да изведем нашите марки до по-големи висоти, водени от концептуалния модел Bigster.“

През последните 15 години Dacia консистентно разработва съвременни, семпли и привлекателни автомобили. Разчитайки на несравнимо ноу-хау, Dacia се възползва от най-добрите доказани технически решения на Groupe Renault и Алианса Renault Nissan Mitsubishi. Благодарение на устойчив дистрибуционен модел, Dacia утвърждава своето име в 44 държави със 7 милиона продадени автомобила и с много модели, оглавяващи продажбите в своя клас. Година след година Sandero и Duster остават съответно автомобил №1 и SUV №1, продавани на физически лица в Европа.

Следейки пулса на своето поколение, Dacia е винаги право в целта. За да засилва своята позиция и да разработва автомобили, които едновременно отговарят на нуждите на клиентите и се развиват в крак с променящата се индустрия, Dacia разчита на:

  • пестелив и дисциплиниран подход към разходите при разработването на продукта;
  • специално бизнес подразделение Dacia-Lada, подкрепено от глобална автомобилна група с целенасочена технологична поддръжка, за да се увеличи потенциалът за синергия и пренос;
  • новата и наскоро разработена, ценово-конкурентна и особено гъвкава платформа CMF-B на Алианса, която ще даде възможност на Dacia и Lada да преминат от 4 платформи към 1 и от 18 типа на каросерията към 11;
  • автомобили, базирани на тази платформа, възползващи се както от задвижване с горива от алтернативни източници, така и от хибридни двигатели, като се гарантира съответствие с промените в регламентите и потреблението на мобилност.
  • конкурентна гама, радваща се на по-модерни допълнения като Sandero, Logan и Dacia Spring – най-достъпния електрически градски автомобил в Европа – през 2021 г. и 3 нови модела на близкия хоризонт през 2025 г.;
  • участие в сегмент C, демонстрирано от концептуалният модел Bigster

Още по темата

Card image cap

В нашия годишник:

Архив >

Бюлетин