Renault Zoe показва зъби и в Женева дебютира във версията e-sport, прототип, базиран на серийния модел и създаден съвместно с отбора във Формула Е Renault e.dams. Инженерите на екипа са модифицирали електромобила така, че той да отговаря на изискванията на FIA за сигурност при пистови надпревари, а самата каросерия е изработена от карбон. Първото нещо, което прави впечатление отвън, е пакетът от аеродинамични подобрения: въздухозаборници, както и спойлери отпред и отзад. От е.dams идват и регулируемите амортисьори Öhlins, както и 20-цоловите алуминиеви джанти, върху които са монтирани гуми с размер 245/35R20.
Теглото от 1400 кг (от които 450 се падат на батерията от серийното Zoe с капацитет 40 кВтч) и характеристиките на двата електромотора (460 к.с. и 640 Нм, достъпни от „пипването“ на „газта“) гарантират на e-sport concept максимална скорост 210 км/ч и ускорение като на машина от група В – 3,2 сек от 0 до 100 км/ч. Както при болидите от Формула Е, пилотът може да управлява задвижващата система в много параметри, както и разхода на енергия и да избира измежду четири режима на каране. Състезателният характер на Zoe e-sport concept се разкрива и в интериора, при който правят впечатление почти правоъгълният волан и двете седалки Recaro.