Renault Scénic: дизел или бензин ще изберат предвидливите?


17
мар.
2017

ИЗНЕНАДАТА Е ГОЛЯМА – за ван моделът изглежда страхотно. Renault Scénic притежава стилни линии, изразителна външност и шикозни 20-цолови джанти. Направо да се влюбиш. Но нека не се разсейваме, тук важно е задвижването. Дизеловите версии на автомобилите с емблемата на Renault (Espace, Mégane, Kadjar, Captur) напоследък също бяха доста обсъждани – различни организации твърдят, че стойностите им на азотни оксиди са по-високи. Решението е в SCR катализатор.

Независимо от тези дискусии dCi агрегатите работят малко по-шумно и имат малко по-висока загуба на стойност като употребявани. В сравнение с TCe дизеловият двигател си струва едва при пробег от над 13 000 километра годишно.

Бензиновият мотор върши своята работа доста прилично и е много добър избор за семействата. Стига да не бъркате Scénic със състезателен автомобил, ще се задоволите със 132-те конски сили. Разбира се, след 100 километра разходът на гориво е с 1,5 литра повече в сравнение с дизелов двигател. С бензиновия обаче ще имате чиста съвест, че опазвате околната среда.

Извод

НЕКА БЪДЕМ ЧЕСТНИ: дизеловият мотор съвсем не е лош – вероятно при Renault се появило разминаване в стойностите за азотните оксиди, затова препоръчваме бензиновите агрегати. Те не са по-лоши и са по-изгодни.

Още по темата

Card image cap
Е-клас с покрив от плат

30
ян.
2017

След комбито и Coupé-то е ред да се появи и на кабриолета на Е-клас.

Card image cap
Тест: BMW M240i Coupé

7
сеп.
2017

Фейслифт за Серия 2 Coupé и Cabrio – удоволствието от шофирането остава

Card image cap
Първи тест на Borgward BX7: Този китаец е истински германец!

25
юли
2016

Вече се продава в Китай, а в Европа новият Borgward ще се появи през 2017 г. AUTO BILD успя да го тества. Първото впечатление: този автомобил е европейски

Card image cap
Tecт: воден душ в M4 GTS!

14
апр.
2016

BMW M4 GTS върви по следите на M3 GTS и M3 CSL. Системата за впръскване на вода охлажда 6-цилиндровия мотор с 500 к.с.

Card image cap

В последния брой:

Архив >