Renault Scénic: дизел или бензин ще изберат предвидливите?


17
мар.
2017

ИЗНЕНАДАТА Е ГОЛЯМА – за ван моделът изглежда страхотно. Renault Scénic притежава стилни линии, изразителна външност и шикозни 20-цолови джанти. Направо да се влюбиш. Но нека не се разсейваме, тук важно е задвижването. Дизеловите версии на автомобилите с емблемата на Renault (Espace, Mégane, Kadjar, Captur) напоследък също бяха доста обсъждани – различни организации твърдят, че стойностите им на азотни оксиди са по-високи. Решението е в SCR катализатор.

Независимо от тези дискусии dCi агрегатите работят малко по-шумно и имат малко по-висока загуба на стойност като употребявани. В сравнение с TCe дизеловият двигател си струва едва при пробег от над 13 000 километра годишно.

Бензиновият мотор върши своята работа доста прилично и е много добър избор за семействата. Стига да не бъркате Scénic със състезателен автомобил, ще се задоволите със 132-те конски сили. Разбира се, след 100 километра разходът на гориво е с 1,5 литра повече в сравнение с дизелов двигател. С бензиновия обаче ще имате чиста съвест, че опазвате околната среда.

Извод

НЕКА БЪДЕМ ЧЕСТНИ: дизеловият мотор съвсем не е лош – вероятно при Renault се появило разминаване в стойностите за азотните оксиди, затова препоръчваме бензиновите агрегати. Те не са по-лоши и са по-изгодни.

Още по темата

Card image cap
BMW X6 M: Завладяващо безумен

1
май
2016

Х6 М е истински спортен автомобил – нищо че е SUV

Card image cap
BMW M240i xDrive: с него шега не бива

15
май
2017

Последната стъпка преди М2 гарантира върхово удоволствие от шофирането, комбинирано с предвидимо пътно поведение

Card image cap
Hyundai Ioniq срещу BMW i3: Кой ще грабне електрическата победа?

4
ян.
2017

Следващата задача за Hyundai Ioniq: електрическата му версия се изправя срещу подсиленото BMW i3

Card image cap

В последния брой:

Архив >