Renault Mégane ни впечатли с върхово качество (тест на 100 000 км)


5
авг.
2019

НЕ ГО ПОСРЕЩНАХМЕ СТУДЕНО, когато на 7 октомври 2016 година стартира продължителният му тест в AUTO BILD. Просто Renault Mégane TCe 130 GT-Line изглеждаше наистина прекрасно. 18-цолови джанти и красив син цвят отвън, елегантни спортни седалки вътре. Както и светлинна графика отзад, „която винаги ми е приятно да видя отново“, както отбеляза колегата Щефан Пулс в бордовия дневник.
Да, очакванията бяха големи. Ще успее ли Renault да се представи добре след провала в продължителния тест на Clio? Поне по отношение на уюта това не изглеждаше като някакъв проблем особено в нивото на изпълнение GT-Line. То включва голяма навигационна система, радар за поддържане на дистанция, автоматична трансмисия и турбодвигател със 132 к.с. За този автомобил всички светофари светят зелено. По принцип да, но още първите бележки в бордовия дневник сочат, че от управлението на системата R-Link има още какво да се желае. Малко странната структура на менютата объркваше колегите, които шофират това Renault за пръв път.

1.СЛАБА КОНСТРУКЦИЯ. Освобождаването на предния капак е отляво (гледано отпред), поради което е разположено погрешно за десняци. По-лошо: механизмът се освобождава лесно.

2.АКВАРИУМ НА БОРДА. 8,7-инчовият тъчскрийн е страхотен детайл. Но управлението му е пълно със загадки. А и кой би искал в колата си да храни рибки, които плуват в дигитален аквариум?

3.ВИСОКА ИЗДРЪЖЛИВОСТ. 7-степенната скоростна кутия с два съединителя на Getrag спечели приятели до края на теста, освен това нямаме никакви забележки към издръжливостта.

4.ЛЕКИ УДАРИ ОЩЕ ОТ ЗАВОДА. Задният капак и задната броня се докосват при по-силно трясване на задния капак. Резултатът: двустранни следи от ударите.

С концентриран поглед и твърда ръка вещото лице на DEKRA Маркус Константин проверява цилиндровия блок

5.СЛАБА ВРЪЗКА. При множество модели на Renault свързването между окачването и стабилизатора е слабо. Наложи се смяна при пробег 31 798 километра.

6.МНОГО ВОСЪК. В Renault не са пестили восъка при антикорозионната защита на кухините на каросерията. Той невинаги е нанесен равномерно, но е напълно достатъчен.

Продължете на следващата страница

Още по темата

Card image cap
Тест: Honda омекоти космическия си кораб

16
февр.
2017

Край със странния и просторен автомобил: компактният модел вече е по-нормален и по-спортен. И най-сетне тягата се осигурява от турбо

Card image cap
XC60 T8: изпробвахме Volvo-то с две сърца

8
ное.
2017

Като Plug-in хибрид Volvo XC60 e много бързо – но дали е убедително и в други отношения? Ние изпробвахме „шведа”

Card image cap
5-звездният хотел на шест колела

4
авг.
2017

С нов интегриран кемпер Eura се включва в топсегмента. По отношение на дизайна и качеството Integra „чука на вратата“ на високия клас. Нашият тест ще разкрие какво може този дом на колела

Card image cap
390 к.с. в GLC 43

19
юли
2019

Card image cap
Ford Edge: Уютен великан

3
авг.
2016

SUV означава Sport Utility Vehicle, но новият Ford Edge няма много общо със спорта

Card image cap

В последния брой:

Архив >