Renault Mégane ни впечатли с върхово качество (тест на 100 000 км)


5
авг.
2019

НЕ ГО ПОСРЕЩНАХМЕ СТУДЕНО, когато на 7 октомври 2016 година стартира продължителният му тест в AUTO BILD. Просто Renault Mégane TCe 130 GT-Line изглеждаше наистина прекрасно. 18-цолови джанти и красив син цвят отвън, елегантни спортни седалки вътре. Както и светлинна графика отзад, „която винаги ми е приятно да видя отново“, както отбеляза колегата Щефан Пулс в бордовия дневник.
Да, очакванията бяха големи. Ще успее ли Renault да се представи добре след провала в продължителния тест на Clio? Поне по отношение на уюта това не изглеждаше като някакъв проблем особено в нивото на изпълнение GT-Line. То включва голяма навигационна система, радар за поддържане на дистанция, автоматична трансмисия и турбодвигател със 132 к.с. За този автомобил всички светофари светят зелено. По принцип да, но още първите бележки в бордовия дневник сочат, че от управлението на системата R-Link има още какво да се желае. Малко странната структура на менютата объркваше колегите, които шофират това Renault за пръв път.

1.СЛАБА КОНСТРУКЦИЯ. Освобождаването на предния капак е отляво (гледано отпред), поради което е разположено погрешно за десняци. По-лошо: механизмът се освобождава лесно.

2.АКВАРИУМ НА БОРДА. 8,7-инчовият тъчскрийн е страхотен детайл. Но управлението му е пълно със загадки. А и кой би искал в колата си да храни рибки, които плуват в дигитален аквариум?

3.ВИСОКА ИЗДРЪЖЛИВОСТ. 7-степенната скоростна кутия с два съединителя на Getrag спечели приятели до края на теста, освен това нямаме никакви забележки към издръжливостта.

4.ЛЕКИ УДАРИ ОЩЕ ОТ ЗАВОДА. Задният капак и задната броня се докосват при по-силно трясване на задния капак. Резултатът: двустранни следи от ударите.

С концентриран поглед и твърда ръка вещото лице на DEKRA Маркус Константин проверява цилиндровия блок

5.СЛАБА ВРЪЗКА. При множество модели на Renault свързването между окачването и стабилизатора е слабо. Наложи се смяна при пробег 31 798 километра.

6.МНОГО ВОСЪК. В Renault не са пестили восъка при антикорозионната защита на кухините на каросерията. Той невинаги е нанесен равномерно, но е напълно достатъчен.

Продължете на следващата страница

Още по темата

Card image cap
Alpina B4 Cabrio: с 410 „коня“ под открито небе

18
авг.
2016

С B4 Cabrio Alpina демонстрира какво означава „мощ“ – благодарение на 410 к.с. „баварецът“ вдига над 300 км/ч. Ето нашите впечатления от него!

Card image cap
Renault Mégane R.S.: ракета в компактния клас

12
февр.
2018

Със съкращението R.S. Renault ни обещава върхово удоволствие от шофирането. На традицията не изневерява и най-младият член на „династията“ – Mégane R.S. Ние го тествахме – на лимита

Card image cap
Обновеният Golf: двете страни на златния медал

8
май
2017

Компактният модел от Волфсбург – един дългогодишен победител. Сега той се предлага с грандиозен мултимедиен спектакъл. Както и с нов мотор – 1.5 TSI. От теста ще стане ясно какво може

Card image cap
Новият Toyota Prius: Вече доставя и удоволствие!

2
май
2016

По-нисък разход на гориво, повече място, по-добро окачване! Четвъртото поколение на Prius е направило огромен скок напред. Ето защо японският хибриден пионер ни доставя истинско удоволствие

Card image cap
Toyota Hilux: интелигентното работно момче

12
февр.
2017

В последното си поколение японският пикап със славата на неразрушим залага на модерна техника – и може да товари до 1235 кг

Card image cap

В последния брой:

Архив >

usedTag: