2022
Купувачите на малки автомобили също се интересуват от дизайна. Четвъртото поколение на Clio е сред най-предпочитаните модели на Renault. И наистина произвежданият между 2012 и 2019 г. „французин“ е сред най-красивите представители в своя клас. Скритите дръжки на задните врати са ни познати от Alfa, а симпатичната извивка на задницата е oh, là, là…
През юни 2017 г. нашият титановосив автомобил от фейслифта през 2016 г. е струвал 40 000 лв. Сега от Autohus в Бокел за него искат 21 000 лв. Какво ни очаква за половината цена? Екстри като подгряване на предните седалки, автоматична климатична инсталация, волан с три лъча и управлявана чрез тъчскрийн инфотейнмънт система, а също и шикозна ключ-карта вместо конвенционалното решение. Всичко това създава приповдигнато усещане за комфорт.
За съжаление не можем да кажем същото по отношение на качеството – разликите със събрата от по-евтината марка от концерна Dacia Sandero не са съществени. Нашето тестово Clio изглежда поизносено след пробег от 92 419 километра. На левия калник има голяма драскотина. Тапицерията на дясната предна седалка е прогорена. Дизайнът на кокпита е смел, но малко ни изнервяше със скърцането при преминаване по лоша пътна настилка. Инфотейнмънт системата реагираше с леко забавяне, а понякога се рестартираше.
По-добро бе впечатлението ни от шофирането. Настройката на окачването е стегната в сравнение с предишните поколения. Окачването е в добро състояние, но спирачните дискове са малко износени. За тези, които искат да пътуват много по магистралата с икономичното Clio dCi – при висока скорост в купето влиза шум. Останахме с добро впечатление след проверката на подемника.
Продължете на следващата страница