Renault Captur: симпатичният кросоувър


26
окт.
2020

Не му е лесно на Capture в съревнованието с VW T-Roc, когато двата модела се сравняват в директен тест. Пътно поведение, управление на кокпита, комфорт – оценките в повечето случаи са в полза на германската машина. Въпреки това „французинът“ предлага много предимства. Освен симпатична външност, това е и много място на задната седалка. Хитроумният Captur има регулираща се по дължина задна седалка, каквато не откриваме в ценовата листа на VW.

Редуциран кокпит с тъчскрийн. 7-степенната автоматична трансмисия с два съединителя превключва доста комфортно

Същевременно форматът и високата позиция на Renault подхождат на изискванията на клиентите, тъй като е подходящ повече за спокойно пътуване, отколкото за динамично каране в завоите. 4-цилиндровият агрегат със 130 к.с. си партнира добре с автоматичната трансмисия с два съединителя. А в раздела за разходите Captur най-често е в челото в таблицата с точки на AUTO BILD. 4-цилиндров двигател и автоматична трансмисия с два съединителя струват при T-Roc почти 10 000 лева повече. Така че 20-те конски сили повече при
модела от Волфсбург няма да ви утешат.

Модел TCe 130 130 к.с. Разход 5,7 л 0-100 км/ч 9,6 сек Д/Ш/В 4227/1797/1676 мм Товарен обем 422–1275 л Цена 39 900 лв.

Още по темата

Card image cap

В последния брой:

Архив >