Renault пуска дизел като за големите


5
юни
2020

ОБЕДИНЕНИЯ ОТ ВСЯКАКЪВ ВИД, особено при автомобилните производители. Понякога направо не знаем кой автомобил под каква марка се продава. Както стоят нещата при Koleos: пише Renault, но всъщност е Nissan. Или по-конкретно техническата платформа на X-Trail и Qashqai. Но французите успешно са превърнали този Koleos в типичен представител на марката си. Зад голямата и съвсем не сърдита радиаторна решетка на водача се предлага ориентиран към комфорта висок модел за пътуване. Автомобилът изглежда добре и не се среща на всеки ъгъл.

Вертикален 8,7-инчов тъчскрийн, фина работа

ВСЕКИДНЕВИЕ | височина на седене: 675 мм
Разбира се, Koleos предлага типичните за SUV предимства – висока позиция на седене и добър обзор. С дължина от над 4,67 метра моделът е с прилични размери. Вътре актуалният Koleos предлага по-добър комфорт на седене в сравнение с преди – отпред има и допълнителни повърхности на седалките за бедрата. Луксозният вариант Initiale Paris глези водача дори със седалка с функция за масаж. Возещите се отзад ще се радват на възможността за настройка на задната облегалка.

Задна седалка, на която ще се чувствате комфортно. Големият панорамен покрив (1790 лв.) внася много светлина в интериора, но малко ограничава пространството за главите на пасажерите

ДВИЖЕНИЕ | собствено тегло: 1852 кг
Въпреки 190 к.с. и 380 Нм от 1750 об./мин тук си нямаме работа с много бърз „французин“. Това, от една страна, се дължи на комфортното окачване, а от друга на безстепенната CVT автоматична трансмисия. Комбинацията от двете приканва разумните водачи, които предпочитат да използват и да се наслаждават на качествата на Koleos при пътуване на дълги разстояния. Ако трябва, разбира се, с цялото семейство. За багажа на разположение са минимум 498 литра – ако сгънете задната седалка, можете да поберете и 1706 л. В топнивото на оборудване Initale Paris ще се движите с 19-цолови джанти. Изглежда добре, но не е особено предимство за комфорта. За значително по-малко пари в нивото на оборудване Zen ще се сдобиете с 18-цолови джанти. А освен това можете да се откажете от електрически регулиращи се седалки с функция масаж, аудиосистема Bose, кожена тапицерия и акустични стъкла, значи няма да се затрудните.

Внушителна задница. Потъмнените странични и задни стъкла спират любопитните погледи към вътрешното пространство

НА КАСАТА | разход на гориво: 7,6 л
Под капака работи дизелов мотор – това Renault минава за екологично. При собствено тегло от над 1,8 тона моделът финишира със 7,6 литра на тестовата отсечка на AUTO BILD. Ако нямате тежък десен крак, ще успеете да постигнете дори и 5 преди запетаята. Единствено много бързащите ще изразходват по 11 л на 100 километра. Теглото и челната повърхност изискват жертви при движение с пълна газ. Много по-важно: от Renault са направили подобрения на системата за отработени газове. Дизеловият мотор със 190 к.с. най-после е модерно оборудван с SCR катализатор и AdBlue. Успешна комбинация.

ИЗВОД

Koleos е станал по-зрял. Двигателят и окачването подхождат на автомобила. Безстепенната автоматична CVT трансмисия обаче не се харесва на всеки. Препоръчваме горещо този SUV на почитателите на френската автомобилна култура.

Още по темата

Card image cap

В последния брой:

Архив >