2016
Четвъртото поколение Clio бе първият модел на Renault, който през 2012 г. въведе новата дизайнерска идентичност на марката. Благодарение на full-LED светлинния подпис, включително C-образните дневни светлини при определени версии, обновеното Clio продължава да освежава дизайнерската идентичност на Renault. Отпред радиаторната решетка, в която е разположен диамантът на Renault, е с променен дизайн, което се отнася и за долната част на решетката, която е по-широка. Отзад е променен дизайнът на задната броня, за да се придаде допълнително усещане за здравина.
Добавени са три екстериорни цвята (тъмно червен, сив „Титан“, бял металик), а също и нови джанти и тасове, плюс по-широка програма за персонализация. Новото Clio се възползва от внедряването на материали, които преди бяха запазени само за по-луксозните модели на реджията. Всички тапицерии са нови, специално внимание е било отделено на визуалното качество и усещането при допир на зърнестия ефект на пластмасите. Хромираните облицовъчни елементи са изпълнени в по-приглушен, матов оттенък, а цветовете са по-изискани. Накратко, новото Clio оформя пакет от по-горен клас, който създава желан баланс между съблазнително екстериорно оформление и висококачествено изпълнение на интериора.
Доказаният 1.5 dCi, но със 110 к.с., свързан със 6-степенна механична предавателна кутия, е ново предложениe в каталога на модела, новост е и 6-степенният автомат за бензиновия двигател TCe 120. В резултат на това, новото Clio предлага една от най-богатите двигателни палитри на пазара. За да предложи на клиентите широка гама от опции, Clio вече идва оборудвано с две различни мултимедийни системи – Media Nav Evolution и Renault R-Link Evolution. Малкото Renault е първият модел в сегмент В на Renault, който се предлага с висококачествена аудиосистема Bose. В допълнение към своя заден сензор парктроник, и в зависимост от версията, новото Clio предлага също преден парктроник и камера за движение на заден ход. Предлаган за по-добре оборудваните версии, Easy Park Assist позволява на водача изцяло да „делегира“ паркинг маневрирането на колата.