Renault обединява електрифицираните си модели под означението E-Tech (ВИДЕО)

0801
2021

В световен мащаб групата Renault (с Nissan и Mitsubishi) е трeта по продажби на електрически автомобили. Хибридните модели на „реджията“ също се продават добре и за разлика от изцяло електрическите, винаги са били наричани E-TECH, за да се отличават от версиите на двигател с вътрешно горене. Това означение, което идва от екипа на компанията във Формула 1, вече ще бъде използвано за цялата електрифицирана гама на Renault.

За целта компанията лансира глобален рекламен спот с песента на Робърт Палмър Johnny & Mary, изпълнена от Ханна Хеглунд. „С тази кампания искаме да утвърдим E-TECH като силна марка, която означава нашата електрическа, хибридна и plug-in технология. Идеята на този клип се основава на ДНК-то на Renault – естествено, свързано с Формула 1, но и с производството на стандартни автомобили, както и на легендарното парче Johnny und Mary, което представлява жените и мъжете на компанията”, казва Арно Белони, oтскоро на позицията Global CMO в Renault.

Още по темата

Card image cap

В новия брой:

Архив >

Бюлетин