В контекста на пандемията Covid-19 продажбите на Groupe Renault възлизат на 2 949 849 автомобила, съставляващо спад от 21,3% при спад на световния автомобилен пазар от 14,2%. Понижението в продажби се дължи главно на високото ниво на заболеваемост и съответните наложени ограничения и преустановяване на продажбите през второто тримесечие в множество страни, както и забавяне на пазара през четвъртото тримесечие, особено във Франция. В допълнение Groupe Renault провежда политика на продажби, фокусираща се върху рентабилността спрямо обема на продажбите.
Renault Twingo Electric и Dacia Spring ще допринесат към портфолиото от предлагани електрически автомобили на Groupe Renault през 2021 година.
В допълнение към електрическата си гама, от тази година Renault предлага E-TECH хибридни и plug-in хибридни версии за своите най-продавани модели (Clio, Captur & Megane Grandtour). По този начин марката се утвърждава на пазара за хибридни и plug-in хибридни автомобили с над 30 000 продажби в Европа, което представлява 25% от обема на поръчките за тези модели.
През първата половина на 2021 г. гамата E-TECH ще бъде разширена с лансирането на Renault Arkana E-TECH hybrid, Captur E-TECH hybrid and Megane Sedan E-TECH plug-in hybrid.
Продажбите на Groupe Renault възлизат на 1 443 917 единици, което е спад от 25,8% при спад на пазара от 23,6%. Марката Renault увеличава пазарния си дял до 7,7%, ръст от 0,1 пункта, благодарение на успешното обновяване на своите модели от компактния сегмент (Clio, Captur и ZOE) и успешното лансиране на гамата E-TECH. Clio е най-продаваният автомобил в своята категория в Европа с 227 079 продажби. Благодарение на модела марката Renault увеличава дяла от продажби към частни клиенти с близо един пункт. Марката Dacia регистрира 385 674 продажби и спад от 31,7%. За четвърта поредна година Sandero остава най-продаваният автомобил на пазара на частни клиенти. Два от историческите модели на марката, новите Dacia Sandero и Sandero Stepway, бяха представени в края на 2020 г. Новите двугоривни (бензин и LPG) двигатели на Dacia, които се предлагат за повечето модели в гамата под името ECO-G, представляват повече от 25% от продажбите на марката в Европа.
Извън Европа продажбите на Group Renault отбелязват спад от 16,5%, главно поради спад от 45% в Бразилия в резултат на преориентирането към най-печелившите канали.
В Русия, втората по големина държава по обем продажби на компанията, Groupe Renault е лидер с пазарен дял от 30,1%, ръст от 1,2 пункта. Продажбите отбелязват спад от 5,5% при спад на пазара от 9,2%.
LADA затвърждава позицията си на водеща марка на руския пазар с 21,5% пазарен дял. LADA Granta и LADA Vesta остават двата най-продавани автомобила в Русия.
Пазарният дял на марката Renault отбелязва спад от 0,2 пункта до 8% в очакване на лансирането на новия Duster през първата половина на 2021 г.
В Индия продажбите на групата отбелязват спад от 9,4% при спад на пазара от 18,8%. По този начин Renault постига пазарен дял от 2,8% (+0,3 пункта) благодарение на успеха на Triber. През първата половина на 2021 г. гамата на Renault (Kwid, Duster, Triber) ще бъде разширена с лансирането на Kiger, нов SUV модел.
В Турция Group Renault остава лидер на пазара, отбелязващ силно възстановяване.
В Южна Корея марката Renault Samsung Motors отчита ръст от 14,2% при ръст на пазара от 5,5%, благодарение на успеха на новия си модел XM3, лансиран през март 2020 г.